Alla inlägg den 3 april 2009

Av Jenny - 3 april 2009 10:49

egentligen bara ta fram damsugaren och damsuga.. Men kolla in en snabbis i köket. Det är Jonas område!!! och han diskar o donar varje dag som jag sagt jätte duktig. MEN YTLIGT. så när jag kollade in i köket med MINA ögon blev jag sne!!! Det är ju skit överallt!!!


Han som har klagat på mig nu när jag varit dålig.. för jag har lite saker här o var. Men hellre det än snusk?!! ngn som håller med?! 


Sen kommer ni ihåg att vi hade hans syskon på besök här förra helgen.. Nu vet jag iaf ngn som ALDRIG mer kommer få laga mat i mitt hem. Ja det är mitt och jonas så jag har nåt att säga till om. haha jag är lite irreterad.. Men bara för jag sa nåt redan första dagen om det. och det är en vecka sen..


Den här personen är Jonas lillebror Fredrik. Ja fredrik aldrig mer1!! Grädden jag nämde att han spillt på alla jävla lådor.. Va kvar idag.. EN VECKA senare!! Så istället för att ta fram damsugaren fick jag skura köket!!  Klart man blir lite irreterad. för skulle jag tappa nåt hos ngn skulle jag ta upp det!!! MEn men sånt är livet..Men nu får jonas aldrig mer klaga på mig iaf. För ska han städa ska han göra det noggrant inte bara ytligt.. Då blir det ju snuskigt hemma ju.. lr va säger ni alla glada där ute.. 


Jaja damsugning fick jag hoppa för jag fick ont i ryggen av att skrubba lådor och skåp!! Men jonas är iaf duktig han fixar o donar bäst han kan. Men Fredrik.. nej du får inte laga mat här mer.. haha. jag är ärlig!! 


Idag kommer gravida Kim hem till mig. vi ska göra pizza till lunch o titta ngn film.. hon är i vecka 38 så jag sa åt henne att hon fan får knipa här hemma. haha.. annars får jag ta hennes bil o tro mig det kan aldrig sluta bra!!! 


Nu ska jag.. jag vill fortsätta med städ. men har för ont.. men vi får se va som händer.. puss puss

Av Jenny - 3 april 2009 08:29

Ja här får ni lite bilder. två st från hur jävlig jag såg ut när jag låg där inne på sjukan o trodde våran lilla Melvin skulle pluppa ut.


SEn ska jag lägga ut bildbevis på va jonas gör på dagarna när han kommer hem.. JAg säger åt han att han bara kommer hem o somnar på soffan men han förnekar det och blir lite lessen i ögat.. MEn jag har bildbevis.. T o m på sjukan. hehe.. MEn han kommer bli skogstokig.. men hallå han älskar mig ändå..


Sen blir det bilder på våran fina vagn som vi hämtade i söndags.. oo va jag är stolt över den. 

Av Jenny - 3 april 2009 08:22

I am back .. Jag åkte till min kära mormor i måndags o kom hem igår kväll. Och hos sin gamla mormor finns tyvärr inte internet så jag fick vara utan bloggande.. Men det va sklönt o få vila upp sig lite.. Trodde jag skulle ha massa tankar o ideer när jag kom hem.. men nej det står still i knoppen på mig..


Eller lite kan ni nog få läsa.. Hos mormor, ja där är det skoj. Vi sover och tittar på tv sen äter vi lite granna. SEn sover vi lite till. Sen går det runt så där hela dagarna. Men utvilad det blir man iaf. Lilla syster och kusinen sofie har ju hälsat på oxå en dag med sina små huliganer. HAr tyvärr ingen bild på lilla Isak. Kusinens son. Men tro mig han är ett litet charmtroll. Jag bara älskar att reta upp han. För han är såå söt när han blir arg. Skriker o så. hehe.. Det gillar vi!!


Sen har vi min lilla marlon då. Han blir så glad när han ser sin moster. Men han tycker nog det är konstigt att för varje gång han ser mig blir jag bara rundare och rundare. Tänk om han får för sig att det är så det ska gå till . Kanske därför han äter så mycket.. hehe.


Jag har haft det bra hos mormor iaf. Men fick hemlängtan så igår kom min finaste jonas o hämtade mig!! Sen va vi hemma och mös lite granna.. mmmyyyssigt. lite bilder på marlon kommer här.. 


Fick nämligen en tillsägelse att jag ska ha mer bilder. hehe. ta det lungt det kommer. oki. jag är fet o lat nu ju..


Puss på er alla glada


På ett kort försökte ja få marlon att lipa.. det gick så där..

det andra där är han bara sitt gulliga jag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards