Direktlänk till inlägg 3 april 2009

HEEJJEEE

Av Jenny - 3 april 2009 08:22

I am back .. Jag åkte till min kära mormor i måndags o kom hem igår kväll. Och hos sin gamla mormor finns tyvärr inte internet så jag fick vara utan bloggande.. Men det va sklönt o få vila upp sig lite.. Trodde jag skulle ha massa tankar o ideer när jag kom hem.. men nej det står still i knoppen på mig..


Eller lite kan ni nog få läsa.. Hos mormor, ja där är det skoj. Vi sover och tittar på tv sen äter vi lite granna. SEn sover vi lite till. Sen går det runt så där hela dagarna. Men utvilad det blir man iaf. Lilla syster och kusinen sofie har ju hälsat på oxå en dag med sina små huliganer. HAr tyvärr ingen bild på lilla Isak. Kusinens son. Men tro mig han är ett litet charmtroll. Jag bara älskar att reta upp han. För han är såå söt när han blir arg. Skriker o så. hehe.. Det gillar vi!!


Sen har vi min lilla marlon då. Han blir så glad när han ser sin moster. Men han tycker nog det är konstigt att för varje gång han ser mig blir jag bara rundare och rundare. Tänk om han får för sig att det är så det ska gå till . Kanske därför han äter så mycket.. hehe.


Jag har haft det bra hos mormor iaf. Men fick hemlängtan så igår kom min finaste jonas o hämtade mig!! Sen va vi hemma och mös lite granna.. mmmyyyssigt. lite bilder på marlon kommer här.. 


Fick nämligen en tillsägelse att jag ska ha mer bilder. hehe. ta det lungt det kommer. oki. jag är fet o lat nu ju..


Puss på er alla glada


På ett kort försökte ja få marlon att lipa.. det gick så där..

det andra där är han bara sitt gulliga jag

 
 
Ingen bild

synne

3 april 2009 08:30

Blev lite nyfiken på din sida så jag tittade in för att säga Hej.Hoppas du får en bra helg.Kram Synne vill du kika på vad jag är för en filur så är detta min blogg add olmikhus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards