Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Min son, fotbollsproffset?

Av Jenny - 9 april 2011 14:36

Hallå så.. Ja efter våran frukost och Jag satte på en tvätt.. Då ser jag det, det är blött i köket. Det är vatten över typ hela golvet!! Varför.. Jo tvättmaskinen läckte.. kul jag som precis hade börjat med en tvätt. Jag skriker upp jonas som springer upp med ett ryck. Medans han fick fixa allt med vatten och läcka o vad det nu va så tog jag och Melvin på oss våra kläder för att gå ut och leka!


Det är inte direkt sol här uppe på berget utan det blåser rätt rejält! Vi gick först till den gula taxi bilen som vi brukar leka med ibland, Melvin blev överlycklig och sprang fram till bilen. Han ville bara ge den en klapp för att sen fortsätta i sandlådan han är rolig han!


Jag tycker inte att man behöver kasta all sand man får i en hink på gatan där folket i föreningen har sopat upp all sand som redan legat där. Efter två till sägningar att sanden ska vara i sandlådan tog jag ungen under armen och tog oss upp mot våran gård istället för att spela lite fotboll! Han är grym han, min son alltså!! hehe. Från att bara vilja kasta bollen till alla han ser så springer han nu i full fart och sparkar bollen framför sig!

Att man kan bli så stolt som mamma;)!

Idag va det inte många barn ute på gården, tror det kan bero på blåsten här uppe. Men vi höll oss ute i en timma iallafall innan det va dags för att äta lite lunch. Sen har vi sovit i två timmar och sitter nu i soffan och mumsar i oss lite fruktsallad. Melvins favorit är väl jordgubbar och vindruvor!


Men vi ska fixa ordning oss för att bege oss mot stan. Melvin ska sova med moster och Marlon medans jag ska iväg och jobba på en 40 års fest borta på söder.. Kommer bli skit skoj tror jag men nervös är jag.... Jag är alltid nervös inför sådana jobb eftesom det är inte något jag gör dagligen längre plus att jag den jag jobbar men inte heller han kan lokalen eller hur saker och ting fungerar där inne.. Men det ska nog gå bra och min syster ska slippa skämmas över mig.. Hennes jobb nämligen!!


Jaja nu ska vi fixa ordning oss.. Jag har bestämt mig och tar faktiskt en träning innan jobb och slit. Det blir lite cardio även idag. för jag tyckte att det va så jävla roligt igår med intervaller!!


puss

 
 
Ingen bild

din mamma

10 april 2011 17:49

nya Zlatan, vad duktig han är.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards