Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Datan är inte fixad!

Av Jenny - 17 april 2011 20:55

Inte ännu.. jag måste bara ta mitt jävla arsle ut till tyresö för att hälsa på min käre morbror Enar, så att han kan fixa skiten! Han är grym på såna här saker och kan fixa det mesta.. Det han inte kan fixa bör inte fixas om man säger så då;)!'


MEN jag har lyckats hitta några bilder som jag hade på mailen från i helgen, tro mig. Jag har letat igenom hela datan och bilderna jag hämtat från min mail finns inte. Men idag tänkte jag att jag skulle testa gå via bloggplatsen o se där.. Jag hittade bilderna;)! Jag kan om jag vill vissa gånger haha! Eftersom jag nu inte kunnat blogga på hela helgen kommer ni få en hel drös... oki! läs eller läs inte, upp till er liksom!


Min data.Ja den är paj. När man går in på den där start fliken o ska hitta massa program som word, excell och så vidare ja de programmen finns inte där. Så min läxa får bli gjord en annan dag!!


Ja imorrn är det dags för att sätta sig i skolan igen. Förra praktiken längtade jag till skolan men den här gången under praktiken har det bara känts jobbigt ju närmare avslutet jag kommit! Jag har verkligen trivts och blivit så väl om händertagen att det känns tungt att gå därifrån!!


Stället, personalen men framförallt... barnen!! De är för härliga!!!!! Ja det är som det är här i livet och man måste bara gå vidare! Jag ska börja söka jobb nu i veckorna innan skolan slutar. Så jag har något att gå till den dagen jag slutar skolan. JAg vill jobba, jag älskar att jobba! Men nu efter min praktik med en klass 2:a är jag inte hundra på om jag vill jobba i förskola eller i skola!!! Vi får se vad som händer och sker. ett jobb ska jag ha i allafall!! Jag längtar till att börja jobba, jag längtar till att få tjäna lite pengar. Jag längtar att ha arbetskamrater ja ni vet.


Men att utbilda mig och gå i skolan där borta i ektorp på kompetensutvecklings institutet har varit helt underbart!!!!

Ja men nu ska jag fortsätta med min ainlägg.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards