Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Hallå!

Av Jenny - 18 april 2011 12:26

Jag fortsätter då. hehe. Efter träning och lek blev vi ju förstås hungriga. Vi tog oss först in till ica för att köpa hem lite fredags mys som Marlon kallar det, viktigt att ha fredags mys! Efter det gick vi faktiskt till donken! Vi va värda det helt enkelt plus att Marlon ville ha en leksak därifrån, likadan som Melvin hade hemma och det är väl klart att lill killen skulle få det!


vi hade tur för josefina den fina va hemma från praktik så hon kom o mötte upp oss och gjorde oss sällskap under lunchen.

    Hon åt inte nå hamburgare, funkar inte för henne liksom;)! Men glass ja det åt hon. hehe. Sen tog vi oss ut en liten stund så små killarna kunde få springa av sig lite spring medans jag och tjejen pratade om massa skoj. till slut blev det dags att bege oss mot bussen som skulle ta oss hem, eftersom de går en gång i timman ville ja ginte missa denna buss.. Vi fick såklart vänta en stund så det  blev lite lek vid hållplatsen.. JA linda vid en bilväg haha

   

vi åkte hem och sov alla tre!!! Härligt. Resten av fredagen efter vilan så va vi ute i solen och lekte tills det blev dags för middasg.. Jonas har förresten legat i sängen hela tiden på grund av sjukdom... Men till middag gjorde jag och små killarna i ordning en pizza.. Marlon tyckte det va hur skoj som helst att få kasta på ost och skinka på sin pizza.. De åt båda två hur mycket som helst.. Till slut .. ja äntligen hehe. så gick de och la sig o jag fick pusta ut!! Det är fan tufft att ha två killar i deras ålder tillsammans. Jag kände det när vi va ute att den som är busigast och helst vill springa iväg hela tiden det är ju han som får uppmärksamheten:(. Det är säkert bättre när man har två hela tiden man blir mer van och vet hur man ska göra.. När jag har Marlon eller Linda har Melvin blir det ju så intensivt, de vill busa, de har inte sett varandra på länge och så vidare.

Men skoj hade de iallafall!


På lördagen så va det jag som tog mig till tvättstugan kl 7 på morran för att tvätta upp lite tvätt från veckan... våran tvättis är ju sönder:(! Killarna fick vara inna o leka med playdoh o sen fick de vara ute på gården alldeles ensamma medans jag höll på inne i tvättis.. de klarade sig alldeles utmärkt där ute. Marlon höll koll på Melvin och Melvin höll koll på Marlon!


Jag tog mig till gymet och körde cardio medans Jonas körde hem Marlon. Resten av dagen/kvällen spenderade vi i Täby, vi tog oss först till Mikaela och hennes tre barn för att säga hej sen stegade vi mot gården mitt emot för att gå hem till paret Skyman och få i oss lite middag


Jag och Tess tog oss ut med Melvin på gården medans grabbarna åkte och handlade maten

 

 

De hade en jätte fin gård utanför porten!! Med massa roliga saker att leka med!! Ja melvin han fick ha på sig långkallingar haha.. sött va..


vi fick en super trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Vi hade saknat skymans lite då de varit iväg till thailand i två veckor.. Om de va bruna`?? haha nej verkligen inte;)!!


puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards