Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Gomorron!

Av Jenny - 25 april 2011 08:18

Alltså den här påsk helgen har verkligen varit helt underbar! Jonas har varit ledig sen torsdags kväll, oki han har fått rycka ut några gånger då det varit en ny kille som haft jouren men det har inte gjort någonting.  Men vi har haft det hur toppen som helst.

Min träning har även den gått bra i veckan. Fredagen blev det bara en promenad men i lördags blev det promenad till gymet, där körde jag rygg sen promenad hem. Igår blev det en morgon promenad!


I lördags tog vi oss till tyresö och stannade där hela dagen lång, härligt att få umgås med klanen olsson tycker jag. Melvin har det så himla roligt när vi är där då han får leka med sin kusin Marlon och alla andra barn som finns där. Vi va hos min moster Marita och grillade istället för den vanliga påskmaten man brukar äta. Det va hur gott och mysigt som helst!


Melvin och Marlon sprang omkring som yra höns där uppe på gården, tid för att äta hade de enbart när påskäggen kom fram haha. Jag själv, ja jag satt och höll för ögonen när Melvin sprang omkring där för han skulle helst klättra upp i de högsta bergsluttningarna som fanns där och sen ni vet rampen för vagnen på trappor ja där skulle han gärna springa!

 

Sen fanns det väl en och en annan som skulle säga åt mig att sluta oroa mig och så vidare. Jag säger så här.... alla mammor är orolig när deras barn i början börjar klättra, springa i trappor och så vidare!! jag har inte direkt lust att åka till akuten om ngt skulle hända så jag va absolut orolig och kommer nog vara det ett tag till. Iallafall tills han hanterar det riktigt ordentligt!!!!! Sen får folk säga och yttra sig som de bäst vill men jag är mamma...

 

Men det gick bra och vi fick med oss en hel Melvin hem;)! MElvin han hittade faktiskt en brutta där på gården som han lekte med i någon timma, han tittade inte ens åt vårat håll när han satt med oss.Flickan va väl 6-7 år och VILLE leka med Melvin, de gungade, lekte i sandlådan ja Melvin blev nog kär.. bra där lillkillen! Till slut skulle vi åka hem då vi suttit där borta i tyresö med klanen Olsson hur länge som helst! Vi åkte hem och bara mös lite innan det blev sängdags!!


Tack för en härlig påsk min fina familj!!!!!


Tråkigt utan bilder jag vet.. MEN det är som det är och ja jag glömde ju så klart min rosa darling här på finnberget när jag skulle till tyresö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards