Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Gomorron på er där ute!

Av Jenny - 7 maj 2011 08:12

Idag är det lördag natten här hemma gick bra och vi fick båda två sova ut ordentligt. Jag la mig faktiskt med Melvin kl 8 igår kväll ochtänkte sova eftersom jag va dunder trött haha men vet ni vad som hände, jo jag pratade i telefon till ca kl 00.00 med en gammal vän. Ja har man inte pratat på länge så har man mycket att säga till varandra skoj tycker jag!


Sen att Melvin vaknade upp kl 6 i morse är ju en annan femma, han somnade om och sov till kvart i sju då fick han ligga och titta på rorri racerbilen på min iphone medans jag låg och vilade ögonen lite;)!


Men sen det att vi gick upp har Melvin varit så jävla gnällig herregud va gnällig han är, nästan så att man tröttnar rejält på ungen. Vad han än ska säga kommer det ut med en gnällig röst, gråt, gnäll. Man tröttnar eftersom det skääär i öronen på en!!! Herregud. så här har han alltså sett ut hela morgonen

  Är det ingen mer än jag som tycker att det är jobbigt med gnälliga ungar. Absolut att man är gnällig ibland det är vi ju alla men varje dag, det första man börjar med när man vaknar och det sista man gör innan man somnar. En fas säger barnmorskan, så det är väl bara att stå ut och helt enkelt bara le;)! Nu ska vi fixa ordning oss här hemma för att sen ta oss mot sickla så att får ta mig en träning innan bus och lek tillsammans!


Senare idag får vi finbesök av en dagis kompis och hans mamma plus att finaste Marlon kommer hit och ska sova med oss! Jonas är ju som sagt på svensexa borta i götet så vi får bete oss och göra vad vi vill här hemma i helgen. Vad passar inte alldeles utmärkt då att låta Marlon sova här. MElvin började skrika och gråta efter Marlon redan igår kväll... haha.


Jaja nu ska jag lägga ner datorn för att få i mig lite frukost! Puss på er..

 

Men ooo va liten och söt han va för två år sen.. Jepp exakt två år sen är detta. min fina fina prins. Tänk vilken härlig och underbar person han har blivit, trots gnället;)!

  Här är jag och lill skiten för ett år sen..

Jag har liten fundering.. ska jag bli blond igen??


Jaja puss igen då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards