Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Göteborg!

Av Jenny - 13 december 2010 19:00

Helgen har vi spenderat i göteborg tillsammans med paret Skyman.. Vi ville titta på en massa muskler, som jag och Jonas gör varje år... på fitnessfestivalen!!


Melvin va hos mormor hela lördagen och söndagen, de hade det toppen tillsammans.. med vissa undantag som när Melvin kastade sin gaffel på en resturang och den hamnade i en farbrors talrik... anledningen va att han blev arg för att han inte fick äta bulle till lunch.. haha


Men tillbaka till oss. Det va härligt att åka och titta. Jag hade några vänner som tävlade och de va hur fina som helst. Det va Ulrika, Frida, och Beatrice.. Ulrika ja hon kom 4 av 24, hur jävla grymt som helst!!! Vi hade en hur jävla mysig helg som helst och det behövdes att få komma iväg och få göra nåt skoj. Det blev ju inte sämre av att paret skyman hängde med.. På lördagen tillbringade vi kvällen i stan och med en härligt god middag.. Jag hade tyvärr glömt kameran hemma MEN Tess fotade o jag väntar lite på hennes bilder.. Men jag tog nå bild på mig själv.. haha som vanligt

 

Jag på lördag kvällen.. På söndagen drog vi rätt tidigt till mässan för att inte missa de tävlande.. o då såg jag ut så här

 

Jag hade kunnat haft på mig vad fan som helst för man kände sig ändå för jävlig där bland alla vältränade flickor och pojkar.. oki vissa va väl liiite för stora för min smak. .men det fanns även några härligheter mm haha.. Vi åt lunch på heaven 23 och det va en härlig utsikt med goda köttbullar

 

vi har alltså haft en toppen helg.. nu är rutinerna i fulla bruk igen.. träningen idag blev axar och mage, hur bra som helst.. Melvin hade lucia firande på dagis som jag och jonas va på.. Melvin va enda ungen utan tomte dräkt hahaha och den enda ungen som INTE kunde sitta stilla.. Men han va hur söt som helst ändå!!! Jag har redovisning imorrn på ett arbete som jag inte har lagt allt för mycket tid på men jag tror nog att det ska gå bra..


Nä nu ska jag mysa lite med mitt monster innan han ska sova.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards