Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jenny - 16 december 2010 22:22

Jag skrev ju att alla pedagoger på Melvins dagis har sagt upp sig. Idag hade vi möte med ledningen och alla fröknar.. Det ska nog gå bra nu.. de har en bra lösning och vi föräldrar fick ut våra frågor som vi dessutom fick bra svar på.. Så Melvin ska få ge det en chans till..


En av hans nya fröknar är underbar och toppen på alla sätt.. kul tycker jag..


Nä nu ska jag stänga av min rosa darling för att umgås lite här hemma.. puss på er

Av Jenny - 16 december 2010 22:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 16 december 2010 22:15

Efter lämning på dagis idag så stack jag in till gymet ovanför.. Jag visste inte riktigt vad jag skulle köra det stod mellan ben och rygg.. Självklart efter mycket pepp av Jonte myra så blev det ben.. ... jag kan säga så här.. jag ligger här i soffan och det svider i mina ben.. herregud va jag tog i idag. haha. Det va så häärligt och skönt!! Det blev massa tunga övningar. Det liksom kändes som att benen skulle gå sönder, så ont gjorde det.. återigen, häärligt!


Efter träningen tog jag mig en välförtjänt dusch.. jag börjar bli rätt nöjd.. lite hårdare och kanske även lite större..

 

Efter träningen träffade jag upp min fina vän Josefina och tog en god lunch!! Sen va det bara att stress hämta Melvin för att sticka ut till orminge där vi va bjudna på fika. Emma och Novalie tog emot oss med öppna armar, vi fick även träffa Celina och Julia där. härligt med massa tjejer till min Melvin  hehe..


En mysig stund med goda bullar.. skit goda bullar!!


Men jag säger så här.. jag tänke rinte röra mig ute överhuvudtaget igen om det blir sånt väder som idag.. fy fan säger jag bara!! Det tog år och dar att komma ngnstans.. det va inte plogat, bussarna va sena och det va kallt.. helvete!!


När jag skulle gå till bussen som skulle ta oss mot orminge va det en jävla gubbe som gick mot oss.. det va på trottoaren men där det är liite högre snö kan jag inte gå eftersom jag hade vagn.. Tror ni på allvar att gubben flytta på sig.. NEJ han gick mot oss.. så jag hoppas fan han fick ont i foten när han gick in i min vagn.. mohahaha..


Men till slut kom vi iaf hem och nu myser vi här i soffan!

Av Jenny - 16 december 2010 07:08

Vi va ju på mässan. Jag och Jonas med paret Skyman.. Tess stod för fotograferandet eftersom jag glömde kameran hemma.. fan då!! Men alltså jag vet inte om Tess druckit för mycket kaffe eller inte.. MEn fasiken jag fastnade ju inte på ett enda kort hahahaha

 

Kanske kan bero på nåt speciellt. haha. Men här hahahahha alltså det ser ut som att jag är gravid här.. MEN det är jag INTE!! Tess hamnade tyvärr inte på en enda bild.. för vi va för ego vi andra för att tänka på att fota henne tyvärr:(!

Men vi blev fotade vare sig vi ville eller inte.. o alla kort såg ut typ så här

 

Eller så här

  Tess började undra vilka fan hon åkt med haha.. Men de som va snygga och grymma det va ju de här

    Min vän ullis är hon som är längst till vänster.. lilla mörkhåriga saken med de heta benen;)!!

Jonas är ju typ besatt av muskler och när den här killen

 

tog av sig tröjan och började posa där i olimps monter. Ja då stod jonas längst fram och när det tog slut kom han med glittrande ögon och ett jävla leende haha. jag sa.. ja tänk om du kunde se ut så efter du tittat på mig.. haha..

Men som jag redan skrivit så hade vi en underbar helg..

Av Jenny - 16 december 2010 07:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 16 december 2010 06:58

Ja ni vet, det måste ju finnas en första gång för allting. Igår va en första gång för mig, ja ni vet första gången som jag verkligen kunde njuta utav att vara utan Melvin utan att känna mig dum!! Jag kunde lämna han på dagis, sticka o träna och sen ja sen hade jag bara lite egen tid.. jag klippte mig, jag stack hem lyssnade på högsta volym på stereon och städade.. Va bara för mig sjläv och jag kände mig inte dum!!


Det va en härlig känsla.. Melvin hämtade jag kvart över två.. haha ja det är tidigt det med men jag hann med mig själv en stund iaf och det va härligt!! Förut har jag aldrig kunna njuta ordentligt när han varit borta. Har jag barnvakt känner jag mig stressad så jag kan hämta han tidigt tidigt nästa dag så han inte är borta för länge, är han på dagis. Ja då vill jag inte vara ledig o han där.. MEN vissa gånger behövs det!! Idag ska han gå mellan halv tio och kvart över ett... hm inte så länge alltså.. MEN jag behöver träna och fixa några saker innan vi sen ska sticka till Emma borta i Orminge!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards