Alla inlägg den 14 december 2010

Av Jenny - 14 december 2010 06:37

Verkligen.... jag är trött, känner av halsen och är snorig i näsan.. haha. Men jag är glad ändå, Melvin är glad och än så länge frisk! Så idag blir det iväg mot dagis för att jag sen ska redovisa min uppgift i skolan.. Det känns så där men det ska nog gå toppen great!


Får se hur det blir med träningen idag eftersom att, är jag kvar i skolan till tre på grund av allas redovisningar ja då blir det ingen träning för då vill jag hämta Melvin så han slipper vara på dagis hur länge som helst... Men slutar vi innan då kanske jag hinner.. Jag tränar aldrig så det går utöver tiden med Melvin eller så att han behöver vänta extra länge på dagis på mig.. Jag får i sånafall helt enkelt ta mig en vilodag i sånt fall. Jonas jobbar kväll idag så ikväll kan jag inte heller träna.. Men det löser sig alltid..


Nu sitter vi här i soffan och tittar på katten gustav plus att jag får lite pill i håret!! Nä puss på er alla glada så hörs vi en annan dag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards