Alla inlägg den 1 december 2010

Av Jenny - 1 december 2010 21:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 1 december 2010 20:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 1 december 2010 07:07

Tiden rinner ju bara iväg för mig. Jag sitter vid datan men får aldrig tid til att sätta mig här och skriva ner några rader! Men träna har jag gjort. I helgen va även Melvin hos farfar för jag och Jonas stack till hotellet på linnegatan. Där åt vi en härlig och mysig middag med några vänner från Flen!

 

Jag fick mig ett par nya byxor en ny tröja och ett par nya skor den dagen.. så jag va nöjd haha. Jag börjar bli rätt nöjd med hur jag ser ut nu.. har tagit sin lilla tid men nu funkar det iaf. Oki att jag vill ändra vissa saker MEN då måste jag även ändra på andra svåra saker så det väntar jag lite mer. OM jag ens kommer att bry mig. Träningen kommer att fortsätta som vanligt, det blir väl 5 pass i veckan minst 4. Jag anpassar träningen så att det INTE går utöver min tid med familjen och Melvin så om ni har några elak kommentarer på lut så kan ni hålla de för er själva!!


Känner ni ändå för att skriva de gör det på egen risk!! Nu ska jag klä på oss här hemma eftersom det tydligen ska bli riktigt jävla kallt idag.. JAg sitter redan med mina nafta byxor som kommer att få vara under de andra byxorna. Melvin han kommer att ha sin overall men även åkpåsen. Han tycker iten om kylan har jag och dagisfröknarna märkt.. HAn blir ledsen så fort vi ska gå ut haha. Ja han är itne som alla andra, inte jätte intresserad av snön är han int eheller. Men det kommer det förhoppningsvis bli ändring på efterso ja gälskar snö och att åka pulka.. jaja nu får det räcka!!


Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards