Alla inlägg den 17 december 2010

Av Jenny - 17 december 2010 15:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 17 december 2010 15:21

Jag har ju känt av hostan och snoret hela veckan lång men INTE känt mig sjuk, inte dålig liksom. Fortfarande har jag haft min energi  och klarat av alla mina dagliga sysslor. Inte sjuk alltså.


Men imorse när jag vaknade upp kände jag att jag va sjuk.. inte förkyld utan sjuk. Så jag och Melvin höll oss hemma idag, planerna va att ta oss till ektorp och gå på avslutningen på min skola. Men i detta väder blir det nästan en form av träning att ploga sig fram med vagnen och jag kände av i bröst och hals att jag inte orkade det så vi stannade hemma i soffan! Träningen får även den vila idag.


Jag vet att många säger att jag borde vilat hela veckan lång. MEN jag känner min kropp och jag har inte varit sjuk, jag har inte varit trött, jagh ar inte varit hängig. Utan bara hostig och snorig på mornarna..  ja jag hade kunnat vila.. MEN då hade jag kanske fått vila hur jävla länge som helst eftersom jag står stilla och det inte hade hänt nåt.. Så jag har tränat och det har gått jävligt bra, vilket betyder att min kropp har mått bra. MEN idag kände jag mig sjuk och så vilar jag!! Tack..


puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards