Alla inlägg den 20 december 2010

Av Jenny - 20 december 2010 23:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 20 december 2010 23:29

nu menar jag inte tävlingar på proffs nivå. Utan jag menar tävlingarna mellan oss medmänniskor..  Jag  tycker att de är hemska. Jag tycker det är skit jobbigt när det finns folk i närheten som liksom vill tävla om allting.


Jag är duktigare hit, jag är bättre dit, jag tjänar mer pengar hit och jag har ett bättre jobb. Ja ni förstår! Det är nog det jobbigaste som finns att vara i närheten av en sån människa. Iallafall vad jag tycker! Jag kan tycka att det är jobbigt att i vissa lägen känna att man liksom måste försvara sig för den man är, varför man har gjort vissa val i sitt liv, varför man kanske inte har körkort och så vidare! En sån person håller jag mig nog hellre ifrån då.


Samma sak när de ska tävla om människor, ja ni vet, Det finns ju de som gärna på ett eller annat sätt vill visa eller liksom bevisa för sig själv att. Ja jag känner nog henne mer.. Lite avundsjuka att det kanske finns någon som finns i ens väns närhet och att den personen kanske känner vännen på ett annat plan.


som jag och min syster t e x.. vi har en kusin som vi båda är jätte bra vänner med. MEN vi känner henne på olika plan. Man pratar ju om olika saker beroende vem man umgås med just då. Och det är inte något jag tycker man ska tävla om det bara är så. Acceptera. NEJ det är inte så mellan oss och just därför kan jag ta oss som ett exempel.



Det jag vill få fram är att jag hatar tävlingar och avundsjuka oss vänner, familj och människor emellan! alla kan inte vara lika bra på samma saker, alla kan inte älska varandra. Alla är olika, alla känner och tycker olika, helt acceptabelt!! Men jag tycker man ska försöka sluta försöka bevisa något som kanske inte ens finns där!!


Va bara er själva!!! Det lyser igenom när man blir så här. Plus att de man gör det emot får man bara dålig kontakt och en dålig relation med.


nu ska jag gå och sova så jag orkar med dagen imorrn med.. Hade tänkt baka idag men gör nog det imorrn.. haha ja jag är bekväm vissa gånger.. oki..


Träningen blev idag rygg och mage, kändes helt ok.. Inte hundra då min kropp fortfarande va lite hängig. MEN imorrn blir det att köra på gärnet igen!! puss på er

Av Jenny - 20 december 2010 16:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 20 december 2010 16:40

jag står och bakar dessa underbart goda muffins, jag tar alltid det lätta förslaget med pepparkakskrydda. Helt plötsligt blir Melvin så tyst och jag tittar vart han är.. Ja då sitter han bakoim mig, fått tag i svartpepparkryddan och försöker hälla i sig skiten!!! haha.. UNGE!! Så det va bara att säga NEJ och ta han därifrån..


Nu sitter vi i soffan och har ätit en varsin muffins.. Melvin vill ha mer mer.. MEN det räcker med en för idag!! Mm va goda de är..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards