Alla inlägg den 10 december 2010

Av Jenny - 10 december 2010 14:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 10 december 2010 14:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 10 december 2010 14:14

Ja då va man helt plötsligt svart hårig då.. tog mörkbrun och blev svart. Det gör ingenting det försvinner ändå så fort.. Hur jag blev svart hårig? Jo igår efter träningen så tog jag mig upp till finntorp där min käre vän josefina bor.


Hon va ensam hemma med barnen eftersom hennes man jobbade kväll. Då passade vi på att ta oss en kväll tillsammans och självklart blev mitt hår fixat..

 

Lite sol i ansiktet så ser det inte jätte farligt ut.. hehe.

Alltså alla människor har ju olika smak och tycken, alla kan inte tycka om samma saker, samma killar, samma kläder. Men att liksom klanka ner på andras klädsmak och tycke om märken tycker jag är lite fjortis.. Tänk er nu ifall jag skulle göra det haha jag är fan 30 år och kan inte hålla på så, enligt vad jag tycker...


Jag älskar Gstar.. även jonas älskar Gstar, för de har bra kläder som sitter jävligt snyggt.. Rumpan min som redan är het blir ännu hetare ja ni förstår.. Ja då får jag höra av en 40 årig gammal tant, nej alla 40 åringar är inte tanter men är man så barnslig att man måste yttra sig och säga saker saker för att försöka vara fin i kanten ja då är man fan en tant. Ja den här tanten hon tycker att Gstar är White trash kläder. hahahahahaha jag orkar inte. haha


Det är kanske inte tant kläder och passar inte om man har en lite äldre kropp. Men varför ska man yttra sig och säga en sån sak? Det är väl rätt onödigt är det inte? Ja jag ttycker iallafall att de har jätte fina kläder och man kan vara både sexig, vacker och fin när man använder deras kläder. T o m sportig.. så de har liksom lite allt i allo..

 

För ett år sen exakt kom jag i ett par heta jeans.. från Gstar som snälla Lovisa gav till mig.. Jag tycker de sitter skit fint och jag tycker inte de ser ut som white trash. MEN som sagt alla har sina olika smak och tycken.. Tråkigt bara att man, när man är ändå så pass gammal ska yttra sig och säga såna saker.. lite fjortis va;)


Nä nu ska jag sätta igång med mina studier eftersom i helgen kommer det inte riktigt bli av för då är vi och tittar på massa fina muskler.. Träning blev inte idag heller så det tar jag imorrn efter frukost innan mässan.. puss på er

Av Jenny - 10 december 2010 10:09

Tänkte ju dumpa av monstret på dagis idag efter två dagar utan feber, va tror ni händer i natt?? Jo han fick feber haha alltså jag skrattar åt det och börjar undra om det är ett allvarligt problem. Livet stannar upp, han sitter bara i soffan och utvecklar sig inte som han ska.. MEN han är glad ändå min lilla prins! läkarna säger att det inte är nåt det är vanligt.. haha oki då får jag väl bara ta det liksom.


Det värsta är att jag missar så in i helvete mycket i skolan.. jaja det får jag ta sen. Nu sitter vi här i soffan och tänkte ta oss till sickla för att träffa upp Josefina och fina Noa MEN Melvin är rätt hängig så vi stannar nog inne. Min träning den får jag ta imorrn bitti istället:)!


Hitta ett kort på melvin för exakt ett år sen

 

Han är ju alldeles för fin!


Våra planer för helgen är som alltid den här helgen. En tripp till göteborg för att gå på muskel mässan, Det kommer att bli super skoj. Melvin ska få tillbringa lite tid med sin mormor medans mamman och pappan är och tittar på muskler med paret skyman. Jag tycker om att åka dit och titta, härligt och man blir lite peppad. Jag har två vänner oxå som ska tävla och jag ska hejja extra mycket på de.


Sen måste jag bara säga en sak. Jag åker dit som den jag är, Jenny! Oki jag kanske smetar på mig lite brun utan sol för att inte gå runt och se likblek ut i alla lampor som lyser där inne. Men banta o deffa inför den där mässan gör jag absolut inte. Utan jag kommer som den jag är.. jag är liksom älskad ändå och det känns bara för härligt!!


Nä nu ska jag mysa med odågan här hemma. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards