Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Hallå så

Av Jenny - 25 maj 2011 15:56

Idag är det onsdag, onsdagag är rätt bekväma för mig då jag har sälvstudier och kan göra nästan vad fan jag vill och har lust med. Eftersom mitt hår va så jävla katastrof så tog jag mig till frissan i morse. Jag håller till borta på Wendys hair. De är helt toppen och helt grymma där borta! Jag hade ju tänkt att kanske lägga i lite ljusa slingor men det tyckte inte min frissa. Jag älskar att de är ärliga och säger vad som är bra och inte bra. Mitt hår är för trött för att få i sig slingor, eftersom det sliter mer på håret än vad en toning gör! Så det blev att fixa utväxten och klippa topparna helt enkelt. Hur jävla skönt som helst!! Hon tvättade mitt hår hur länge som helst oooo va jag älskart!!

  i am so pretty;)!! hehe. Ja som sagt det blev utväxten och lite toppar, så skönt det känns! Jag tappar inte hur mycket som helst nu utan håret sitter där det sitter för tillfället!! Jag kan verkligen rekomendera Wendys hair de är allihopa så kunniga och proffsiga så ni går inte därifrån missnöjda!!!


Min plan idag va att få träffa min fina Dessie en stund på lunchen men eftersom det är lite jobbigt att ta sig in och parkera i stan så tog jag mig till sickla för att träffa henne där. Då hann jag med min träning som idag blev 30 minuter cardio plus lite bål och mag övningar. Kändes toppen och jag blev svettig;)!


Lunchen med Dessie blev precis så bra som jag hade föreställt mig. Jag och Dessie är gamla vänner från skoltiden. Då umgicks vi varje dag, precis varje dag. vi kunde inte göra någonting utan varandra. Sen blev vi vuxna och skaffade oss man och barn. Eller Dessie blev vuxen fortare än mig haha.  Nu har vi hittat varandra igen och det är hur skoj som helst! Vi hittade även en annan gammal tyresö bo där borta i sickla så hon fick hänga med oss när vi satt och mumsade i oss våran lunch!


Jag hämtade Melvin lite tidigare idag..

  Glad för att han ska få sig en halstablett,

  Arg för att han själv kastade iväg den och tyckte att jag skulle hämta den.. icke sa nicke, jag tyckte han kunde hämta den själv helt enkelt. Så då blev han arg;)!

Sen blev det lite lek på en annan gård idag men även den ligger på finnberget.. SEn började det att ösa vatten ner från himlen så vi sprang hem och här sitter vi nu i soffan och myser lite innan middags fix;)!


puss på er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards