Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Jenny - 5 januari 2011 08:35

Hallå så... Idag är det en härlig dag för det är onsdag haha. Jag och alla huliganer här på finnberget ska inta oss en god frukost för att sen ta bussen. Gällivare borna ska ta bussen mot centralen så de kan fortsätta sin resa mot Malta.


jag och Melvin ska ta bussen till farfar. Jepp, farfar ska leka lite med Melvin så jag kan ta mig till sats och köra ryggen! Härligt med farfar så nära. Efter träningen blir det att skynda sig hem och hämta monstret, hem och äta lunch.. För sen.. ja efter vilan då ska farfar köra oss till tyresö:)!!


Melvin ska sova med mormorn sin.. Jag och Jonas vi ska festa... det är ju mondaybar fest idag på Kolingsborg så vi ska festa gärnet.. utan alkohol förstås.. MEN dansa ska jag.. Det va fasiken länge sen jag gick på en sån fest så det ska bli så jävla skoj!!! Då får jag både styrka och cardio idag.. hehe..


Nä puss på eralla glada.. Jag ska bli bättre med bilder.. jag vet att jag är dålig.. MEN det är inte så roligt att alltid vara den som är bakom kameran

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards