Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Jenny - 10 januari 2011 22:46

Vi har com hem här i detta hus... När man har com hem så måste man ha en box med ett kort i. Ett kort som Melvin bara älskar att ta ut ur boxen och stoppa under boxen. Eller han tycker om att pilla ner saker i alla springor han kan komma åt.. tittade häromdagen bakom ryggen på soffan.. jepp där låt det tre böcker som han pillat ner..


kortet då.. Han kan komma ut till mig i köket och säga.. kott och ta upp händerna som att kortet är borta. Så säger jag, Melvin har du tagit kortet nu igen? Melvin säger, kott. Men du får inte ta bort kortet!!! Så tar han mig i handen och vi går till tv rummet. Jepp kortet är borta, han säger igen med armarna uppe, kott. Ja kortet är borta, vart är kortet Melvin. Så pekar han under boxen och säger. däää!!


Ja jätte skoj är det och vi hittar alltid kortet. Jag säger åt han varje jävla gång men han tycker det är roligt att göra som han vill liksom haha. MEN NU!!! kortet är fan borta.. jag tittar ner på boxen för att, ja inte fan vet jag varför men kortet är borta!!



Ungen måste ha tagit kortet.. MEN det ligger inte där det brukar.. så va nu.. måste vi beställa ett nytt kort hahahaah.. alltså han är ju för rolig min lillla prins.. Det är jobbigt för han på morran eftersom han missar sin oso, tror ni  han lär sig av det.. haha..


 

Min lilla prins.. tänk att han nu har blivit så stor och busig.. mm han är fan busig

 

Av Jenny - 10 januari 2011 15:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 10 januari 2011 15:40

Idag tog jag mig till gymet efter att jag lämnat av Melvin på dagis.. Det blev 30 minuter cardio medans jag fick vänta en liten stund på Kurre lito.. Sen körde vi bröst och även idag lite mage..


Träningen känns bra.. MEN idag hade jag ingen lust alls att köra.. håller tummarna för att motivationen är på topp imorrn istället.. Då blir det nog ben..

Av Jenny - 10 januari 2011 08:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 10 januari 2011 08:09

Jag tycker att facebook är rätt skojigt, sen att jag är där inne ofta är ju på grund av att man har en iphone plus att jag lätt blir beroende av såna saker. Spelen som är hur jävla tråkiga som helst ja de fastnar jag för.. Men iallfall. Facebook är även lite negativt tycker jag. Folk frågar om man ska bli vänner bara för att man har nåra vänner gemensamt, inte för att man känner varandra det behöver inte ens vara någon man träffat.. De ignorerar jag direkt. Jag har mina vänner där, gamla som nya..


Men det är inte så att jag letar upp någon för att adda de, kommer deras bild eller namn min väg ja då addar jag helt enkelt.. Sen om ditt namn eller bild inte kommer vägen nej då är det ju inte något man tänker på direkt.


Då kan jag tycka så här. .det finns säkert mäniskor där ute som går runt och tänker.. hm varför addar hon inte mig... o så vidare. OM man nu tänker så .. fixat själv då!!!! Bryr man sig så jävla mycket att man måsta prata om det och om man går och tänker på det .. är det då så jävla svårt att adda själv??? Nej såna där tankar och sånt snack tycker jag inte om!!!!

Av Jenny - 10 januari 2011 08:07

Hallå på er.. Efter lunch igår tog jag mitt pick och pack o stack ut på parkeringen.. Där stod fina Kurre o väntade på mig i volvon. Vi tog oss fort till sickla sats! Där körde vi våra klena armar.. Kurre är fasiken stark, snickare kanske är en framtid då hehe..


Det gick bra och vi körde tungt.. det kändes!! Sen kom jag hem och killarna ja de sov fortfarande!

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards