Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jenny - 26 januari 2011 07:35

Mer om budofitness kvällen senare. Nu ska jag skriva lite om min träning.. Igår va planerna att träna med Tess inne i stan men jag kände i hela kroppen att allt inte stod rätt till.. Fan då!!! Sen att jag sovit två timmar under natten kanske va en bidragande faktor;)?!


Men idag vaknar jag upp och mår bättre, eller bättre o bättre. Jag hostar och det kliar i hals och öron. Men kroppen mår bättre... kanske.


Jag har inte tid att känna efter för idag har jag min första PT timma med Helana på sats... hon ska försöka hjälpa mig att släppa på spärren jag har när jag kör ben.. Jag vill våga och orka lit emer.. MEN är rätt så feg när det gäller knäböj.. Säå vi får se om det blir bättre nu.


Mitt knä.. ja det håller säkert inte under hela passet men det får vi ta hand om senare.. Hon skulle kika på det iallafall.. Men vissa gånger gör det så ont så att jag knappt kan gå... får kanske gå och kolla upp det.



Det står överallt att det är så bra att träna.. MEN det blir även ofta skador.. men skoj är det... Nä nu skajag sluta vara bitter och klä på oss så vi kommer iväg..


Efter träningen så sticker jag till skolan och pluggar på... ligger väl rätt så mycket efter just för tilflfället men det tar jag igen;)!!


VI hörs sen.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards