Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Jenny - 18 januari 2011 21:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 18 januari 2011 21:48

Jag vet att det va några dagar sen nu. MEN jag va sjuk hela helgen så jag har fasiken ingenting att berätta! i går va det måndag och jag va på träningen igen.. Det blev borta i medis med finaste Kurre och vi pumpade armar!


Det är min lätta vecka idag så jag försöker hålla pulsen uppe hela tiden och få lite mjölksyra.. härligt är det.


Idag halv åtta va jag på gymet och pressade benen. Mjölksyra och puls är en skön kombination!! Jag va skakis och det pulserade i benen efter passet. Hur jävla skönt som helst!

jag har två bilder från i måndags. NU är det så här,  att det är bilder som är tagna lite på rätt nära håll. jag ser större ut än vad  jag är.. Så har ni elaka kommentarer ja varsegoda.. MEN det är fasiken sant att kameran ljuger liite granna.. Men ni som ser mig ofta vet ju hur det ligger till.. puss på er

   

Jag är stolt över mig själv. För jag började i somras att träna hårt inann det va det oregelbundet o vidrigt. MEN jag har kämpat hårt!!! Och jag tycker att jag har kommit långt.. även om jag inte nått mina mål ännu kanske.. MEN det kommer förhoppningsvis!!


jag har nu bestämt mig för att sluta äta godis.. eftersom det blir nåt sött varje jävla dag.. Så jag började i torsdags och har hållt mig.. lite nötter har det blivit men det är bättre det än choklad, godis och bullar!! Jag kommer inte förbjuda mig själv att äta men jag kommer att försöka hålla mig ifrån skiten!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards