Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Jenny - 7 januari 2011 16:54

Efter att Melvin somnat tog jag mitt pick och pack för att sticka mot gymet.. Jag tog mig en rask promenad dit och va framme på 25 minuter.. Det är såå skönt!!! Iallafall dit vägen haha.. Väl framme körde jag axlar och mage, det blev 6 övningar axlar och två övningar mage. hääärligt.

   

Jag gillar verkligen min träning.. Jag känner oxå att efter den här ledigheten har min kropp svullnat upp liiiite granna va.. haha. Men det går snabbt över får vi hoppas..


Efter träningen ville jag verkligen inte gå hem jag va helt död.. så jag sprang för att hinna med ngn buss.. MISSA skiten!!! Ja att vänta en jävla timma till nästa buss tänkte jag då inte.. Jag stod där vid henrikdalsviadukten och va lite smått irreterad. Ja då stannar en bil med en söt tjej i och frågar om jag vill ha skjuts.. ja upp till finnberget då även hon bodde där.. jeho.. TACK sa jag och va överlycklig.. haha. tänk vilken tur man kan ha ibland!!!


Nu sitter vi här och myser medans vi väntar in Jonas

  Min mamma försöker virka hahahahahah.. Jaja..

På order från Jonas så ska jag , mamman och systern mina sticka till Helenes krog och äta gott. Han tar båda killarna.. hahaha lycka till de har nu varit med varandra i tre dagar...... Men det ska nog gå bra..


Alltså sen man blev mamma så ser man typ fram emot att få äta gott.. istället för att sitta o längta till att gå ut o dansa.. ja livet förändras rätt mycket.. men skönt är det!!


Nä nu ska jag försöka att göra mig finare.... puss på er

Av Jenny - 7 januari 2011 16:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 7 januari 2011 10:28

Haha.... hittade en bild på mig inne på fejjan.. Från mondaybar festen.. Alltså ja jag är som jag är och man får antingen hata mig eller tycka om mig...


Men skoj hade jag iallafall!

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards