Direktlänk till inlägg 22 december 2010

börjar bli väldigt jobbigt!

Av Jenny - 22 december 2010 08:20

gomorron på er alla där ute! Jag och Melvin är lediga nu fram till den 4 och det ska bli såå härligt. Oki idag går vi inte utanför dörren då det är riktigt jävla kallt och jag kan säga så här. Melvins luftrör klarar det inte alls! tyvärr!


För helt plötsligt har han börjat tycka om att vara ute igen och då känns det hemskt att låta han sitta inne. Men vi får baka lite här hemma och leka lite med alla tråkiga leksaker han har.. mm de börjar bli tråkiga, hur jag märker det? Jo han leker med alla våra saker hehe!


 Jaja nog om det.. nu ska jag ta upp det som är jobbigt!! Hans hår beroende!!! Det är jätte jätte jätte jobbigt, jag tror inte ni förstår!! Alltså ja det är mysigt och gulligt MEN inte när det blir för mycket. JAg kan inte ens sitta i närheten av honom för då ska han dra, rycka, pilla, snurra!! Det kommer i mitt ansikte.. det kan göra ont ibland. Men framför allt mitt hår.. det blir helt jävla förstört.. jag tror det har halverats nu de senaste månaderna och det är tunt och helt enkelt bara så jävla fult!! jag vill ha uppsatt hela tiden för att man ser liksom igenom håret.. ja för det är så tunt!!


Hur ska jag få han att sluta?? Han sover t o m dåligt med mig på grund av detta, han vaknar om han inte får hålla mitt hår.. Han vrider och vänder på sig när mitt hår inte är i hans händer. Jonas bara skrattar och tycker fortfarande att det är jätte gulligt. MEN det tycker inte jag.. det är jätte jobbigt och jag kan till och med bli arg och irreterad på han för att han inte slutar.


Vissa gånger passar hans egna hår, sen är det som att han komer ihåg mamma och börjar dra i mitt istället!!!! VAD ska jag göra??? BArnmorskan säger att jag ska ringa bup och kolla hahahahhaha men det kan jag inte göra.. ringa en psykolog haha. Nej jag får fixa detta på egen hand.. men kom gärna med tips och råd!!!


puss puss

 

 
 
Ingen bild

din mamma

22 december 2010 11:00

köp en peruk hehehehe

 
Ingen bild

Lena

3 januari 2011 21:55

Det är väl skönt. Håret har du ju alltid med dig. Du anar inte livet det blir här i huset så fort snuttisarna är borta. Panik. Men annars kan du ju gå till tygbutiken i sickla när han är lite pömsig och låta honom fingra på lite tyger. Kanske hittar han nåt gos. kanske inte...

Jenny

3 januari 2011 22:59

haha Lena jag vet inte hur länge jag har kvar håret eftersom det faller av... han drar o sliter så mycket att han har tussar i handen när han är klar.. Snuttis har jag testat.. men ska fan testa det igen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards