Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

mini julafton!

Av Jenny - 3 januari 2011 23:02

Jepp idag firade vi en liiten julafton med morsan våran.. Vi började hos moster Marita där vi fick i oss en härlig middag. Melvin blev lika glad som alltid när han såg att Marlon va där.. de sprang fram till varandra och gav varandra en kram.. häärligt!


Vi åt och sen drog vi hem till systern min för lite paket öppning.. Medans Melvin ville leka med det som fanns i första paketet ville Marlon ha nästa haha.. ja man ser ju hur de ändras med åren de små liven.. Men båda två  blev glada över alla sina paket.. mormorn skämmer bort de kan jag tala om!!!


Jonas fick sitt paket före mig och det va tungt.. si så där fem kg.... Ja han fick en jävla säck med 5 kg ris hahahahahha Min mamma kan vara rolig om hon vill sörrni.. Sen fick jag mitt paket och vet ni vad det va.. Jo det va en ris kokare.. exakt va jag önskade mig men hon gjorde det hela lite roligare.. Jag kokar ju ca 5 dl ris tre eller fyra gånger i veckan.. så en riskokare hjälper mig mycket. TACK mamma!


Sen fick vi oss lite presentkort både på ikea och bio.. Bortskämda även vi! Vi stannade en stund och drog till slut hem. Nu sitter jag här i soffan medans killarna sover som stockar inne i stora sängen.. Melvin har tyvärr gått och lagt sig sent nu under semestern.. men imorrn börjar vi med de vanliga sov rutinerna igen. För han ska snart till dagis och då kan han inte gå och lägga sig halv tio på kvällen ungen.. jaja nog om det


Träningen fick tyvärr vila idag och det blir nog så imorrn med.. MEN jag är glad ändå.. saknar den bara jävligt mycket. Jepp jag saknar min träning eftersom den gör mig, glad, pigg, stark och snygg..


Imorrn ska jag och Melvin ta oss till centralen för att möta upp en söt liten flicka från Gällivare.. jepp ni läste rätt, Gällivare. Nina, jag kallar henne för min kusin.. hon ska resa utomlands med sin pojke och undrade om hon kunde tillbringa en natt med fina Jenny. ABSOLUT! Skoj ska det bli.. vi har inte setts på tio år.. Så imorrn blir det gällivare besök och en massa skojigt snack..


puss och godnatt på er alla

 
 
Ingen bild

Terese

4 januari 2011 20:01

Ja men eller hur! Riskokare är fantastiskt! Fick en när jag fyllde 30 och den används flitigt hemma hos oss med men jag gör bara 3dl ris åt gången ;) och det räcker till oss 3 här hemma + till matlådan nästa dag, hehe
Kram!

Jenny

5 januari 2011 08:34

Mmm min sambo är en sån där muskelbesatt jävel haha.. så han äter två matlådor varje dag.. Så det blir att koka ris till oss tre för middag och sen till två matlådor.. lycklig blir man haha.. Men nu kommer ju riskokaren göra allt jobb åt mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards