Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Godmorgon

Av Jenny - 21 januari 2011 07:05

Jepp idag är det fredasg och Jonas går av jouren. Så det är en härlig dag. Oki att vi hade kunnat sova en timma längre än vad vi gjorde jag och Melvin.. MEN han sov dåligt och vaknade strax innan kl sex tyvärr..Natten va ok så jag är rätt pigg..


Vi sitter nu i soffan och bråkar, bråkar om MITT hår.. hahah det är helt stört haha.. jaja det går väl över det me.. Jag har iallafall bestämt mig att jag ska sova i Melvins rum hela helgen.. Mmmm va skönt det ska vara. Alltså jag säger så här. så länge jag får sova ostört hela nätterna så kan jag gärna gå upp kl sex på morran!!


Idag blir det iväg mot bvc för att ta vaccination, vi får se hur Melvin reagerar på det. Efter får han gå till dagis så jag kan sticka och träna sen fixa och trixa lite med ett grupparbete vi fick för några dagar sen....


Jaja puss på er alla glada...

En bild på våran utsikt från tv rummet bjuder jag på..

 

Jag trivs verkligen här! Jag skiter i att bussarna går en gång i timman. Enda gångerna det är jobbigt är när det är snö kaos och vinter. MEn tänk hela våren, sommaren och hösten ja då kan jag promenera till sickla på ca 25 minuter. Jag tar mig till slussen på sju minuter med buss och med en promenad tar det väl ca 30 minuter.. Jag trivs här!!!!!


Nä nu måste jag sluta... puss

 
 
maja/LEIA

maja/LEIA

21 januari 2011 16:33

Jaaaaa, det var alldeles för länge sen....och just nu stressar jag för fullt så inte har jag tid att läsa igenom allt jag missat heller. Men ser att du har tränat på och är jätteglad att du trivs där ni bor nu!

Jag har iofs inte pratat med csn men dom har info om hur man vabbar på sin hemsida. Jag skickade ett mail och sjukanmälde neo samt skrev ut ett formulär som skulle fyllas i och skickas in inom två veckor.
Det står på deras hemsida att man KAN vabba och att man då får behålla sitt studiebidrag utan att veckorna räknas. Man kan även slippa att betala tillbaka en del av lånedelen men då var det lite andra grejer som det ställdes krav på.
Sedan fanns det en maxperiod per barn och år men den var på runt 20 veckor tror jag.

Oj oj vad jag savmlar.,...du kanske inte fattar hälften men det går undan här....ska skicka in en uppgift inom en halvtimme men ville gå in och svara dig innan jag glömde bort det. Gå in och kolla på csn´s hemsida så får du bättre koll. Om det sedan fungerar vet jag inte än men jag ska ringa och prata med dom jag med så ska jag ta å höra av mig till dig igen.....ska bara pränta in det i hjärnan.
Har ni vägarna förbi uppsala snart så måååååste du höra av dig.

Kram å lycka till

http://styleandlifebyleia.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards