Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Familje lördag!

Av Jenny - 22 januari 2011 18:58

våran dag började som sagt utan Melvin eftersom han va med farfar. Efter att vi hämtat han började familje lördagen inte direkt bra eller rolig!! Så vi åkte hem, åt lunch och sen sov Melvin i två timmar..


Efter hans vila tog vi vårat pick och pack och åkte till eriksdalsbadet. Vi hade hur skoj som helst! Melvin älskade att bada, han började i minipoolen lite försiktigt och vågade inte riktigt i den större poolen med alla andra barn i. Men jag började tycka att minipoolen blev äcklig då det satt en familj och åt där i vattnet.. alltså man gör inte så!! sitter och äter i vatten där folk badar.. Banan skalet hängde i vattnet och ungen dreglade banan i vattnet. äckligt!!


Då tvingade vi i Melvin i stora poolen med alla vågor och skit.. Han älskade det!! O va han hade skoj.. det va så roligt att se. han nöjt verkligen och han älskar att bada!!  Doppa huvudet under vattnet va absolut inga problem efter han såg Mig och Jonas göra det!! Så han stängde munnen och jag drog ner han.. sen kom han upp och va hur glad som helst!! Min bad pojke!!! BRA!!!


Så nu ska jag försöka gå och bada med han en gång i veckan.. Är det ngn som vet om man kan gå nå babysim med han fast han inte gått från att han va liten... han gick ju första men då blev han sjuk o va sjuk hela tiden..


För nu sk ahan få fortsätta simma som han älskar att göra!!!


Sen åkte vi hem och köpte med oss både godis och indisk mat.. jepp det blev en ätar dag idag.. härligt och gott!! Nu ska vi mysa lite.. innan ungenska somna och vi ska se film..


puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards