Alla inlägg den 3 september 2008

Av Jenny - 3 september 2008 19:22

Men allvarligt, jag skojar inte nu. Jag har börjat få tandvärk. men helt ärligt ska jag aldrig få bara vara.. nu ville jag säga massa saker som man inte får. men istället får det bli fasiken!! Jaja nog om det nu ska jag iaf åka till min nagel tjej så hon kan börja göra underverk hahaha stackars kvinna för tro mig. de ser katastrofala ut. puss igen då. ingen tycker om mig ingen vill ha mig för att jag äter mask. ojda nu börjar jag sjunga oxå. haha puss igen då.. knas fisar

Av Jenny - 3 september 2008 17:23

Idag gick jag ju till jobbet som planerat, det är skönt att ha nåt att göra. Men fan jag är lite snurrig och det är jobbit emellanåt. men jaja det går väl över det me. Men det finns en tant jag jobbar me och hon försöker alltid smita undan hela tiden. När hon slutar kl tre så går hon alltid hem ca halv tre som senast!! MEn när jag slutar tre då säger hon åt mig kvart i tre att gå ut med barnen som är på klädda. då sa jag, men jag slutar kl tre så jag går snart. Alltså hon kan inte låta mg ens gå tio minuter tidigare jävla bitch!!!!! vissa gånger på dagen ångra jag att jag gick o jobba fö rjag har mått pyton typ hela tidne. men då tänker jag på, om jag går hem för jag är dålig får jag inte träna och träna bör man annars dör man. Men träningen va oxå jobbig fö rjag är så jävla svullen och äcklig just för tillfället. Det är ju veckan innan mens och man är inte snyggve då inte! Men jag gjorde mitt bästa på gymet. Sen åkte jag hem och på bussen satt jag o tänkte på va jag skulle laga för mat idag, för hungrig är jag o sugen på nå gott.Så jag bestämde mig för att göra det jag fick igår av jonas vänner det va ju så himla super gott ju!!

Imorn efter jobbet ska jag till mina gamla trakter, the hoods (tyresö. Jag ska hälpa malin med avalon och med lite städning tror jag så hon kan bjuda hem mäniskor. haha. Nej nu måste jag fortsätta med maten min mage börjar låta . kram kram


O ni jag ska strax åka iväg o få mina naglar fina igen

Av Jenny - 3 september 2008 07:23

Först och främst så ska jag svara på lilla malins kommentar. Om du läser lite längre ner så skriver jag va läkaren sa och va jag sa. Och läkaren sa att jag kanske är så här snurrig för attj ag varit borta för länge från träningen. hahahahaha ett skämt orka vara han. men då sa jag. men jag sluta ju träna för jag börja må dåligt. MEn då gick jag o pröva o träna, det gick jätte bra. men igår kväll mådde jag itne bra..


Oki gomorron gomorron. Idag är jag en trött flicka men upp måste man ju. För även om dr tycker jag ska vara hemma så kommer jag inte vara det jag tänker åka o jobba!!!! Igår kväll hade vi det jätte trevligt och vi fick inte tacos hon hörde på min röst när de sa att jag skulle få det att jag kanske inte riktigt ville det. så vi fick en jätte jätte god kyckling sallad med pesto i fan va gott det va.  Deras son wille han skulle absolut lägga sina rester på min talrik (tur att man jobbar på dagis). Han va så söt ska ni veta. Linda nu när jag va där och såg hur wille va, Marlon har inte damp!! haha Shit va han sprang omkring, sen i en minut skulle han gosa sen springa sen gosa. Och han skulle gosa med jenny såklart. Ja men det gillar vi!! Vi va väl där till ca kl nio för till slut satt vi allihop o gäspa i takt så vi kände att det nog va dax att åka hem! När vi kom hem fick jonas nå ryck och blev tjurig så jag lät han va, gick o läste klart min bok istället och somna efter det. 

Idag är det onsdag mitten av  veckan liksom. Jag är inte riktigt nöjd med de här veckorna som har varit. Inga muskler har jag tränat och inga pengar har jag tjänat för den här jävla yrseln. Undrar hur de kan sjukskriva ngn i ca tre veckor på grund av yrsel men ändå inte göra nåt åt saken helt jävla sjukt tycker jag! 

Just det ikväll ska jag få gå och fixa mina naglar just för tillfället ser de ut som kaos, vissa behöver fixa var fjärde vecka lr va tredje vecka. Men vi har väntat till var tredje vecka nu och jag tror hon kommer hålla med mig om att jag inte ska väntamer än två veckor. Naglarna växer ju som ogräs när  man har den här skiten på. ahaha men fin är jag! Jaja nog med babbel nu. måste ju äta frukost o så.

kram på er allihopa o ha en alldeles underbar dag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards