Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jenny - 18 september 2008 20:03

Ja nu är jag äntligen hemma min kära jonas kom faktiskt o hämta mig efter mötet. Mötet gick jätte bra föräldrarna är fan roliga haha.. När jonas kom ohämta mig ville han ha max för han va så jävla hungrig.. så vi åkte dit o beställde åt han. hahahahaha sen när vi kom til kassan ja då hade jag glömt plånboken på jobbet. hahaah stackars jonas han blev bara tjurigare o tjurigare  så vi spurta till jobbet tur att chefen va kvar så hitta jag min plånbok o vi åkte tillbaka till max o gjorde ett nytt försök som gick hur bra som helst. Sen satt han där o smacka som en åsna hm.. hehe. jaja nu nog om det. jag ska iaf gå o sova nu för jag är tjurig och trött.. o vill bara sooova.. imornhar jag sov morron börjar halv tio jeho.l haha fredag oxå. kram kram på er alla glaada

Av Jenny - 18 september 2008 16:18

Ja här sitter jag fortf. Jag slutade kvart i fyra men börjar igen kl sex för att vi ska ha föräldra möte. jag är väl inte så jätte förtjust i det!!!! Men nu ska jag sätta mig där med ett riktigt fint leende så de tror att man r lite vettig iaf.. mohahaha.. de borde läsa min blogg.. hehe.. jaja jätte skoj. nej idag är jag itne rolig o ja jag är tjurig igen.. låt mig vara det. jag skiter i alla. ojag blir lack på precis varenda jävel idag ska jag tala om. Tur för kocken att hon gick tidigt idag för hon är fan den snålaste i denna värld. hon tror att vi vuxna ska bli mätta på fem jävla mini köttbullar o barnen på fyra. För i helvete barnen äter mer än mig. så idag fic k jag ge de frukt efter maten. Nej men ärligt varje dag så gör hon för lite mat så de får gå hungriga, jag brukar ta med mig egenmat men orkade iten göra igår. och när jag har tagit med mig min egna mat klagar hon på mig för hon tycker jag ska äta det hon lagar... men för i helvetes jävla skit se till så maten räcker då!!!


För mig är det viktigt att bli mätt så jag orkar med 16 barn som gråter o bajsar o bråkar.. Svårt att förstå det lr?????!!!!!! Nej så jag kommer fortsätta ta med egen mat o frågar hon varför så ska hon få det i ansiktet ska jag tala om.... haha märks det att jag är jävligt sne idag??!!! Men låt mig helt enkelt bara få vara det.. Hungrig är jag oxå så jag ska alldeles strax gå iväg o köpa mig en sallad på pizzan här utanför dagis. Nej nu har jag beklagat mig färdigt. tur för jonas att jag är här längre idag annars hade han fått det här .. mohaha elak kan jag vara ibland. kan nästan tro att JAG går på diet och inte du Sofie. hehe

Av Jenny - 18 september 2008 07:49

Ja nu ska jag gå till bussen som tar mig till alla bus ungar på jobbet.. de är ju bara för söta! alltså jag har fått en jävla finne precis brevi ögat sååå sexigt!! Alltså nu är det så här, att jag har bråttom men fan jag  måste klä på mig haha jag har fastnat här imin skööna soffa ja den är fan såå himla skön men sånt r livet.


Ni ska få höra en låt o ärligt lyssna på den hahaha för det r en äkta Jenny låt när ni hör den ja då förstår ni varför jag är som jag är oki. så lyssna NU!!! puss puss

Av Jenny - 18 september 2008 06:47

Ja idag är det torsdag o det betyder att det är fredag imorn jeho. Men vi tar oss igenom den här dagen först o främst!! Ooo jagmåste berätta en gullig sak. jonas kom hem i natt ca 00.00 jag låg såklart o sov men vaknade av att ngn låg o titta på mig (ja jag vaknar väldigt lätt). Så jag titta upp så ser jag hans leende ansikte typ i mitt så får jagmig en kram.. va inte det hur gullligt som helst. haha o jag som brukar bli arg när jag blir väckt blev inte det. Men jag blev hur pigg som helst istället, för som jag sagt innan att när jag vaknat ja då är jag vaken men då ville jonas sova. Men jag somna om efter en stund igen. men oo va han är söt!!


Idag ska vi ha föräldramöte på jobbet så halv åtta kommer jag frånjobbet va fan då.Jaja det går säkert hur bra som helst!! Nä nu ska jag ut o promenera tror jag. kanske. får se.. hehe. puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards