Alla inlägg den 14 september 2008

Av Jenny - 14 september 2008 21:03

Ja nu säger jag fan godnatt jag är super trött! Alltså filmen va fan bra den va såå romantisk oooo!! Tänk om man får uppleva sån kärlekhaha ja klart jag har den redan!! MEn sån där film kärlek liksom! Nä fan jag är så trött så nu lämnar jag er. Imorn börjar en ny vecka fy fasiken två möten har ja goxå. Kom på det NU o jag som ville ha hit linda omalin på middag på tisdag men jag har ju möte. jaja det får bli en annan dag.

godnatt kram på er allihopa

Av Jenny - 14 september 2008 18:47

mm nu börjar det närma sig slutet på denna helg! Det känns väl så där, men det känns oxå skoj o få gå till jobbet man saknar fan ungarna när man inte är med de. men hahahah fan va arg man kan bli oxå!!! Idag har vi varit på bauhaus två gånger o engång i går. alltså sammanlagt tre gånger på två dagar. hahaha jonas höll på o gå sönder! Men det bidde ju fel hela tiden. Men nu är det helt klart jippi jeho. jag har börjat lägga in allt som ska in. O de fula andra garderoberna är borta ut lägenheten de blev hämtade idag. så det börjar bli fint här igen. jippi!!!


Jag va precis o tränade mina små ben fan jag har verkligen dåliga ben men ajg är ju en gammal aerobic tjej så det kommer väl sen cyklade jag lite. JAg måste ju fortf ta det lite lugnt efter yrsel skiten. Nu sitter jag här i min ensamhet o ska laga mat. jonas ronderar jag slapp följa med, men han försökte se lessen ut innan han åktemen det gick inte denna gång haha. 


o så har jag hyrt film 27 dresses, tjej film ja jag vet men va gör man om man inte har tv3???!!! Jo man får hyra filmer för att ha nåt att se på. Nä puss på er så hörs vi en annan gång

Av Jenny - 14 september 2008 09:32

Jag tog mig en promenad idag. kände att jag behövde lite frisk luft. För shit va fint väder det är solen lyser så  fint. oki att det inte är så varmtmen det är friskt!! Så bra musik o mycket sol det är ju hur bra som helst!!!!


Nu ska vi dra oss till bauhaus alldeles strax jag behöver mig bara en dusch.. puss på er. en liten promenad tjej får ni på köpet..

Av Jenny - 14 september 2008 07:31

Ja idag är det söndag. Jag trodde jag skullekunna sova lite längre så jag kan vara pigg i kväll haha men fan det gick inte. Det är så mycket som snurrar i mitt huve så jag kunde verkligen inte somna om. Så nu har jag satt på en tvätt  o ligger här o bara ja bara ligger. Men det är oxå skönt att vila lite. Men jag gick upp för annars väcker jag Jonas o han vill nog sov atill nio iaf. mohahaha!!


Idag blir det en till tur till bauhaus sen träna sen när Jonas åker och ronderar, ja jag slapp följa me idag jeho. haha. Men istället fick jag uppgiften att tömma gamla garderober o fylla den nya!!! Men jag har iaf redan börjat tömma de gamla lite så det ligger saker o kläder överallt, det blir bra till slut! 


Hm idag åker min mamma hem oxå, ja jag har bara träffat henne en gång men hon kommer inte hit utan hon stannar i tyresö hos syster yster. De är rätt lika när det gäller at vara bekväm de kommer inte o hälsar på för det är för långt! Så jag har inte träffat min mamma så mycket nu de senaste gångerna hon kommit till sthlm från göteborg för at hälsa på!!!! Lessen ja det blir man, men jag är van!!! Så det är inte nåt att tänka på. O jag ska väl inte behöva åka till tyresö varje gång heller??!! Jaja det ordnar sig. Nu ska jag se om det finns nåt på tv. Men vi har inte tv 3 för fan så nåt på tv finns d inte. O så ska jag kolla om jag vunnit på lotto haha ja jag har spelat på lotto för första gången.. håll tummarna.


Puss puss. o ni lyssna nu på kaninsången lite längre ner det är ju massa kärlek 

Av Jenny - 14 september 2008 00:10

Ja nu är det söndag och Annie,en väldigt söt tjej med massa muskler fyller år idag. Så nu ensång till henne!

Grattis Annie hoppas du får en alldels underbar dag!!!! 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards