Alla inlägg den 10 september 2008

Av Jenny - 10 september 2008 20:11

Här ligger jag o jonas nu efter maten o bara softar liksom! Jonas tittar på tv men jag sitter här o googlar lite efter roliga saker. Maten blev förstås jätte god, som alltid när jag ställer mig framför spisen!


Jag sa ju förut att jag skulle träffa Maija idag hm det bidde itne så. nejdå hon hade itne ngn bil såimorn ska vi ses. Då ska jag äntligen få träffa söta stella! Ja hon ska tydligen heta STella. Inge illa menat min maija men fan jag måste få säga det lite först!!! Jonas o jag va stor handla idag. Fy fan va jag hatar att handla i ica med jonas han går som en zombie och när jag går där o plockar allt som VI ska ha så säger han efter ca sju minuter Nej nu kan vi väl vara klara!!! Jävla flane säger jag. haha men han är fin ändå. Nu ligger han här i soffan o låter o stönar fy fan va irreterande o jag har sagt åt han ca tre gånger. Det värsta är att han vet inte att han låter så. haha så han bara skrattar åt mig. haha Ja han är fin min Jonas!! 

Alltså vet ni det ligger en mums mums framför mig o jag vill verkligen ha den men jag har som mål denna vecka att itne stoppa i mig nåt sött!!!!! Jag ska klara det jeho.haha Så på fredag talar jag om  det för er, om jag klarat mig. Lördag får jag ju så klart äta lite sött!! Nä nu vill jag sätta mig o mysa lite med jonte myra. Sov gott alla ni där ute. puss o kram

Av Jenny - 10 september 2008 18:16

Nä men hejje alla glada. ja idag har jag haft en till bra dag med bra träning. idag blev det bröst o vader o lite cardio!!!! Jag är såå glad att jag fått börja träna igen jeho .. Nu ska jag laga oss lite middag men ville bara säge hej hej. Det blir en god fläskfile gryta med massa sallad och potatis. mmm såå god den är.. MEn hallå jag skulle ju sluta skriva nu. hahaha orka vara jag.puss på er

Av Jenny - 10 september 2008 07:28

Nu ärjag klar med min promenad o det gick bra idag me. fan jag är nog tillbaks på banan igen så akta er nu mohahaha. nu ska jag äta min frukost sen duscha o göra mig het. o ärligt idag ska jag träffa min maija fan det va hur länge sen som helst. Man bokar hela tiden mensen så är det alltid nåt annat som kommer ivägen. Men idag ska jg äntligen få träffa henne o lill prinsessan, maija har nämligen fått sig enliten bebis..ooo va kul nu kommer jag vara glad hela dagen. MAija snart ses vi... maija o jag har varit med om väldigt mycket tillsammans!!!


Nä nu ska jag göra mig klar då. så ses vi senare om ownit vill fungera idag!!!! en bild påm ig när jag är som tröttast efter min promenad får ni me.. erkänn jag är snääll. haha kram kram

Av Jenny - 10 september 2008 06:15

Ja jag vet att ni kanske saknade mig igår. Men nu är det så här att i våran byggnad har vi något som kallas för ownit och ibland är de fan skit. De funkar i någon månad sen funkar det inte sen funkar det ja sen håller det på så där usch säger jag. Så igår va en sån kväll när det inte fungerade!! Tyvärr så är det de som har tvn oxå, så den funkade inte heller.SKIT ENsak till de har itne tv 3 lr 6 jätte kul va. Men ja gfår försöka stå ut.


Nej men gomorron alla glada idag är det en ny dag utan yrsel o jag ska ta min morron promenad, jag hitta nämligen min handsfree o den låg så fint i väskan där både jag och jonas letade.. Så det måste varit små tomtarna som varit framme!!! Igår tränade jag min söta rygg men va på gymet i ca 40 minuter ville inte köra ngn kondition men det kommer de me. Jag är redan het mohahha.. OOO vet ni.. ooo va glad jag blev igår när jonas kom hem, fan han kan om han vill det visste jag väl.. Jag fick sju röda rosor och en jätte fin vas.. eränn gulligt!!!! Sötnosen där!! Nä nu ska jag börja klä på mig så jag kommer ut ngn gång..


Hahah MIn kusin millan hon tycker jag är som en duracell kanin. CAmilla olsson du är inte den enda sk ajag tala om för dig!! hahaha jag är sån bara men bara på morron och dagen, kvällen då går det itne att prata med mig då vill ajg bara vara ifred o sova.. puss puss så länge

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards