Alla inlägg den 20 september 2008

Av Jenny - 20 september 2008 09:07

Haha min tolkning av mig själv just för tillfället..

Av Jenny - 20 september 2008 08:44

 Äckliga jävla snubbar, ja äckliga!!!!!! De tror att de får göra vad de vill med oss tjejer, speciellt när de har alkohol i blodet!!! Just därför, Malin ska man inte bara sucka högt när de är odrägliga! 


Det värsta är oxå att, ja de säger att de har gott hopp o hitta de. Men sen då, hennes liv är ändå förstört och om de blir dömda så vadå, får de åtta månader upp till två år då??? Sen är de ute efter en liten stund igen och kan göra exakt samma sak!? IDIOTER!!! JAg blir så jävla lack! Bra min syster att du tog upp det!!



Gomorron förresten idag är det lördag jeho.haha men fan jag kunde inte sova längre än till kl sju,så ja jag har varit uppe sen kl sju idag. Satt på en tvätt har jag hunnit oxå. Hm jag försökte väcka jonas vi kvart över åtta men han frågade "va är klockan?" det ville jag itne svara på så han vände sig om o somna om. hm hehe. HAn hade städat så fint i köket igårn ärhan kom hem mitt i natten erkänn gulligt! Han kan om han vill. 

Idag bär det av till linköping då för kräft skiva, sent ja jag vet men det är hos jonas syster o jonas har ju typ jobbat varje helg så det bidde denna helg!! Nä nu ska jag göra frukost åt sötnosen puss på er alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards