Alla inlägg den 17 september 2008

Av Jenny - 17 september 2008 19:46

Av Jenny - 17 september 2008 19:40

Ja nu va jag ensam igen då. Carro åkte med bussen vi sju tiden, vi hade det såklart hur trevligt som helst. hm lite fisar blev d. hahahahaha ja jag fiser men vem gör inte det. Vi åt lax men jag tror inte hon tyckte det va så himla gott äh hon åt upp det iaf. jeho. haha lr va säger du Carro!

Efter Carro hoppat på bussen tog jag mig en kvälls promenad oo va skönt det va i det friska vädret! Folk tittar lite konstigt på mig för jag går ju där o ler o dansar när jag har min bästa musik på haha. men fan jag måste ju få bjuda på mig själv lr va säger ni!? hm jag känner att jag inte har nå spec roligt at säga o så har ni läsare blivit mindre idag hallå svik mig inte!!!! 


Idag saknar jag fan Jonas, men han kommer hem sent i natt o imorn är det jag som jobbar sent bajs oxå... 

Bild 1: så här svullen känner jag mig

Bild 2: så här glad är jag efter min promenad. jeho

Av Jenny - 17 september 2008 16:01

Idag gick ja hem från jobbet halv två för jag skulle till läkaren o d va ju hur bra som helst med allt. Så det är bara att sätta igång o träna  hårt igen.. jeho.. alltså riktig jeho. o så kan jag börj acykla till jobbet igen. För helt ärligt så har jag fan blivit slapp o min rumpa har ett rykte att leva upp till och den gör itne det just för tillfället hahaha. Så igång o kör nu Jenny!!!!!!


Idag va jag hur pigg o gla somhelst på jobbet barnen blev väl förvånade haha nejdå idag va det gamla jenny fröken igen som bara älskar att busa..

JAg ville bjuda min syster och den adopterade systern på middag idag men de banga jävla grisar.. Det blir iaf lax med ris o massa god sallad, mmm smaskigt. Nu fick jag besök vänta så ska ja ggå o öppna.. 

Ja det va min styvsyster carro, den mittersta i skaran hon ville oxå ha lite mat.. så vi ska sitta här ensamma o snacka skit för jonas jobbar i natt igen. Ja han jobbar vissa perioder rätt mycket men sen är han hemma väldigt låååånga perioder... hm. haha. nu blir det så där osammanhängande igen men det är bara fö rjag är så pigg o glad iadag. ska ta mig en promenad  ikväll  oxå. Sen imorn blir det cykel till jobbet och sen träning!!! fy fan säger jag jippi. haha  


Nej nu ska jag umgås puss på er


Av Jenny - 17 september 2008 07:17

hör Jenny sjunga glatt gomorron gomorron i köör. haha hejje. Ja idag känns det som en bättre dag ska jag tala om för er allihopa. jippi säger jag. Oki att jag vakna när jonas kom hem frånjobbet mitt i natten för han ringde ngn och trodde säkert att personen i andra sidan luren va döv!!! Jag tror det va Martin den feta han ringde. mohahaha.. Men fan då blev jag lack och skrek så han sänkte rösten lite. Sen somna jag om igen. MEn jag vakna igen kvart i sex, som typ alltid för jag är så kissnödig. Jag har bett den adopterade systern om råd hur man håller sig men hon har inte svarat så jag fick gå upp. När jag väl gått upp så kan ja galdrig somna om så jag låg där i sänge o va hur pigg som helst. Försökte prata lite med jonte myra men hm han ville sova hahaha..

Det bidde ingen promenad idag för vi skulle ha en målare hit som ska fixa det sista nu med taket och garderoben innan vi sätter i spottarna. Jonas ringde han o skulle säga att han va tvungen o gta med sig en lampa, ja då säger killen att han inte kommer för han fått ryggskott. Stackarn. Men va fan ringer han inte för då han kan ju iaf ringa o tala om det för då hade jag kunnat promenerat. Jaja sånt är livet. 


Hoppas ni mår bra alla söta iaf för idag gör fan jag det... haha vi får se hur länge det håller i!!!!! mohahaha.. 


Sofie Sundberg: Krya på dig!!!!!!!  nä nu ska jag äta frukost 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards