Alla inlägg den 9 september 2008

Av Jenny - 9 september 2008 07:57

Alltså jag ringde min syster som för övrigt stod o bytte andra bajs blöjan för idag. ANDRA kl åtta på morron haha jag tror han liknar moster mohaha.. hahaha usch. Jaja men hon hjälpte mig hur jag fick en låt från youtube tack min syster. Alltså den låten är fan härlig me like. hehe.. Ja nu är det så här att jag r lite irreterad för det bidde ingen promenad. Jag KAN inte gå utan musik då dööör jag. min ipod är sönder det har den varit ett tag nu, den är på lagning. så jag har använt min telefon men nu r det så här att jag har tappat bort min handsfree ngnstans. Så jag blev lite kinkig och tjurig i morse så jonas rymde hahaha. Men jag tror den ligger på jobbet.vi får hoppas det iaf. för jag klararm ig inte utan mmusik!!!!! jaja nu ska jag gå till bussen iaf. Jag ska jobba över idag. jippi. sen blir det lite rygg träning. jag älskar att köra rygg!!! Puss på er o ha en alldeles underbar dag!

jag har ingen blixt på telefon kameran oki...
Av Jenny - 9 september 2008 07:51

Hade jag varit en kille så hade jag nog varit en candy licker!! hehe. lyssna nu på texten mina kära vänner!! puss puss

Av Jenny - 9 september 2008 06:12

gomorron gomorron hör jenny sjunga glatt. haha alltså det är nå allvarligt fel på mig. jag är trött redan innan kl tio på kvällen men kl sex på morron är jag hur pigg som helst. Men så har jag alltid varit. jag är en riktig morron människa ska jag tala om!! Så på helgerna när Jonas vill sova så får han sova till senast nio för sen blir jag rast lös. hahahahaha. När jag bodde i göteborg o mina vänner sov hos mig om vi varit ute lr nåt. ja för det första bodde jag i en ettaså man sov i vardagsrummet liksom. Så då kl åtta på morronkunde jag sättapå världs hög musik o börja städa, med damsugning o så.. haha men till slut blev anca så van så hon kunde sova hur länge som helst ändå!! Jaja nog pratat jag ska ut o gå nu. ha en god morgon!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards