Direktlänk till inlägg 8 april 2009

angående mina öron

Av Jenny - 8 april 2009 15:32

Ja jag hade ju tid idag på sophia hemmet för att kolla mina öron. Jag fick göra ett hörseltest o min hörsel va alldeles utmärkt... så ni vet där ute.. t ex min syster.. hon har klagat på att jag hör lite dåligt.. Men nu fick jag det svart på vitt.. Den är alldeles utmärkt..


Sen hade de lunch stängt en timma.. ja en timma.. men tur att jag hade min jonas med mig. Så vi åkte till kalori för att äta oss en nyttig lunch.. Jätte god lunch där och nyttigt som sagt. Jag rekomenderar verkligen det stället. Personalen va hur trevliga som helst.. Ja dit ska jag gå fler gånger. Bra för er som bantar lr va ni gör.. 


Men väl inne på sophia hemmet igen fick jag träffa farbror doktor.. Han sa att han friskförklarar mig. Jag hade inte nå fel på balans sinnet eller mina öron. MEN jag är skapt med att ha lite yrsel. lr interiktigt yrsel men som på engelska dizzy. Att trycket sjunker lite snabbt ibland. Det får jag helt enkelt stå ut med. Och att min nacke va stel.


Sen det med brus o pip i mina öron beror tydligen på att jag biter ihop mina tänder så ofta o hårt. Så jag pressar käkmuskeln. Och det kallade de på doktor språk för muskeltinnitus.. MEn tinnitus har jag INTE men det kallas så bara. 


Ja så jag blev frisk förklarad haha i den mån som de kan frisk förklara mig iaf.. hehe.. 

Nu ska  ja gvila mig lite medan jonas åker och tränar sina heta ben. Sen ska vi till KS på ngn information om förlossning.. spännande.. vi har ju liksom aldrig varit där haha.. 


puss på er alla glada

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards