Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Nu bär det

Av Jenny - 8 april 2009 17:24

iväg mot KS. Vi ska sitta där i två timmar o lyssna på.. ja jag vet inte ritkigt vad vi egentligen ska lyssna på. Men det är tydligen nyttigt att gå på den här informationen.. o då får vi göra det helt enkelt.


Prata precis med min vän Kim ja vi prata i ca en timma som alltid haha. Men va fan vi tycker om att prata.  Hon är i vecka 39. O hon berätta att de har ändrat lite. Min barnmorska har ju sagt att jag måste säga vart jag vill föda så skriver hon upp det. Men de har ändrat det. så nu kan man bli slussad så där precis vart som helst.. Och det är det jag har varit rädd för hela jävla tiden. Men kim hon ska föda på danderyd o de har ca 25 förlossnignar per dygn. FATTAR NI??!!! Tänk om man blir slussad till typ uppsala o det har satt igång ordentligt.. då hinner man ju fasiken inte fram.. 


Spec min pojke som redan vill ut tidagare.. jag säger så här komer hantidigare så måste de släppa in mig på KS annars går jag in o lägger mig i väntrummet o föder där.. TRO mig haha..


Nej lite orolig blir man. men skönt att ha ngn att prata med som oxå är gravid och har massa krämpor... För min famijl är nog lite trötta på att höra.. haha TAck Kim!!! 


Nu kom Jonas det första han sa va .. Är du klar?? ja det är jag. men ska inte du duscha.. jo.. alltså killar. .De ska stressa oss men så är de själva inteklara..

Samma sak på mornarna.. han har inte ätit sin frukost o jag är helt jävla klar. så säger han. skynda dig vi ska dra nu.. Men han är inte ens klar oo lack blir man. haha

nejnu ska vi väl dra då.. vi ska vara där sex. o han ska duscha.. jävla skit håla.. puss på er.. 


 
 
Ingen bild

jojo

8 april 2009 23:28

ahmen jenny ditt liv som höggravid är ju hur spännande som helst - på riktigt! händer ju massa grejer hela tiden.. om ja inte läst på några dagar så måste jag bläddra bak några sidor. hehe du är bäst gumman :P

puss på dig o föd inte ännu oki för vi ska luncha nästa vecka

 
Ingen bild

jag själv

9 april 2009 07:06

haha men jojo.. tycker inte du alltid mitt liv har varit lite roligt.. hehe.. Jag har alltid massa konstigheter för mig.. Självklart försöker jag hålla han inne så vi kan äta lunch nästa vecka. puss på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards