Direktlänk till inlägg 9 april 2009

tröttsamt

Av Jenny - 9 april 2009 20:11

jag vet att det blir det nu om min graviditet.. Men det är ju det som är mitt liv just för tillfället.


Nu ligger jag här hemma med dundrande huvudvärk, värk i magen och spänningar.. och ligger o funderar på om jag ska ringa förlossning eller inte.. Jag tappa det lite från i morse när jag blev iväg slussad så där av de två ställen jag ringde som kunde hjälpa mig. Då känner jag att jag hellre väntar. Men så blir man orolig. Men jag försöker hålla mig. o försöker inte ha ont..


Men det gjorde jag hela natten till i söndags oxå. Men sen när jag väl ringde in va jag tvungen att komma in omgående  o när jag väl va där inne. Ja då va ju pojken våran på väg o vilja komma ut igen. Jag har inte berättat den historien än men fan det blir ju så jävla mycket. Men då  började iaf smärtan på fredag kvällen hemma hos Catta sen avtog den . SEn hela lördagen va jag ju i stan o hade mysigt. MEn sen på kvällen usch o fy vilken jobbig kväll och natt jag hade. Men jag ursäktade det med att jag hade gaser.. Ja det va ju så det kändes. Att jag hade ont imagen för gaser.. Så jag höll mig från att ringa..


Men nu då. va ska jag skylla på nu då. Jag vill verkligen itne ringa de. O jag orkar inte åka in. men jag har ansvar för en liten pojke i min mage.. Nej fy. Jag försöker sova lite kanske går det över. o om inte.. nej då får jag helt enkelt ringa o se va de har att säga till mig..


Det va en person som sa häromdagen till mig. Uppmärksamma detta då att denna person har inte nåt barn, känner typ ingen som har barn o så vidare.


Efter i söndags då när vi fick veta att det än en gång va igång. Men vi fick åka hem o sen ringa om det fortsatte.. då sa den här personen. ja men va bra nu behöver ni ju inte åka in försn det verkligen gäller. Äh oki hur vet man det då. som i söndags när jag trodde jag hade gaser så va det på G liksom. Ja men nu vet ni ju. tänk om man kunde tänka så.. Tänk om man kunde bara veta.. fan va glad jag hade varit då.. Men nu är det liksom andra gången som han vill ut.. Självklart blir man orolig då.han kanske inte alls har det bra i magen o är mogen att komma ut.. vem vet.. men men vi får se va som händer..


Oj en uppsats. men en sista sak. i söndags sa läkaren vi träffa då oxå att de inte gör nå mer för att försöka stoppa han OM han kommer...Ja som sagt vi får se. sen kanske jag går över två veckor till slut.. man vet aldrig.

kram på er

 
 
Ingen bild

Mia

9 april 2009 22:33

Åk in! än gång för mycket skadar inte!

 
Ingen bild

Jag själv

10 april 2009 09:12

Jag vet at man ska göra det. Men de säger jämt samma sak.. Ja han är på gång lite tidigare. din tapp är förkortad.. Men åk hem o ring om det blir värre.. Så jag kände att fasiken.. jag orkar inte.. Men snart kanske han kommer.... hehe.. glad påsk på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards