Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Påsken i tyresö

Av Jenny - 11 april 2009 21:33

Den blev faktiskt väldans trevlig och mysig.. Inge stress o inga tjuriga miner.. ja det kan bli det rätt ofta i våran familj. fråga mig inte varför..


Men som sagt idag slapp vi det iaf. Jag och Linda gjorde all mat.. o vi va faktiskt duktiga.. Linda va mest aktiv.. men hallå jag är ju gravid... hehe..


Marlon fick iaf måla sina ägg.. men jag tror linda inte gillade det så värst mycket. men hallå lite skit har väl ingen dött av.. O godis. herregud va vi har ätit godis.. o mat. ja maten åt jag alldeles för mycket av.. så byxorna jag kom dit i . ja de passar inte för tillfället.. min mage växte där borta av all skit vi åt. jag lovar!!

Men trevlig och hur bra som helst hade vi det iaf.. Jonas sov ju två timmar innan alla kom. ja som vanligt. o han som förnekar det varje gång jag talar om det för han. haha stackars pojken..


Inge jobb fick han heller på hela dagen. Jo ett sen när vi allihop ändå va på väg hemåt.. En lyckad ddag helt enkelt..


Nu kommer det en bildbomb..


1: så här roligt hade folket det innan maten serverades... Jonas hade nåt jävla fult finger där uppe i ansiktet. 

2: kusinen marcus han va hungrig o hade lite bråttom ut.. för han skulle tydligen spela fotboll 

3: Här ska marlon börja måla  men han ville ju känna lite på färgerna innan.. Men jag tycker nog att linda ser lite koncentrerad ut. 

4: Marlon hitta nåt roligare att måla på.. mammans arm.. hehe

5: Sen tyckte han att han själv behövde lite färg på kroppen..

6: resultaten.. gissa vilka Marlon har målat och tappat i golvet.. 

7: Jonas ska alltid uppmana alla att vara så duktiga o nyttiga. men här har ni ett bevis.. Han äter godis han me.. Står här o nallar ur mormors skål

8: Marlon har tagit nåt och stoppat i munnen.. det syns. men han skyller på simba som är helt oskyldig.. hm.

8: Tänkte bjuda på en magbild så här till påsk.. kanske ni kan tänka er att inte äta alldeles för mycket. hehe.. 


Glad påsk än en gång. kram kram

 
 
Ingen bild

catta

11 april 2009 22:27

å så sött av din lilla jonte myra!. där ser du. underskatta honom ej! hehehe killar kan om de bara vill..

samt gums. glöm ej rösta på mig! annars blir ja arg:)

åå va söt sin syster yster är!. ni e så lika!.. snyggignar...

pöös o natti hörs imorgon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards