Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Jenny - 15 augusti 2010 21:31

Jepp idag tog vi oss en tråkig dag då Melvin hade feber och va alldeles förkyld ju. Men hans energi har ändå legat på topp de timmar han varit vaken så jag har fått springa efter han så han inte ramlat ner från soffan, sängen, fåtöljen.. hehe.. Spring i benen har han allt fått från mor sin!


Jonas har spenderat hela dagen borta i lägenheten ... tror ni att han vill flytta hem snart eller haha det tror jag.. O tro mig att det vill jag me.. för nu är jag less på att bo hos andra! Men jag är så glad att det fungerat så bra som det har gjort.


jag är lite ledsen idag för jag sitter här och tänker.. min träning den ligger på vila och det känns hemskt då jag inte är nöjd för fem öre med kroppen min!! Fan att träningen blir så lidande när man inte känner sig på topp, när man mår lite dåligt liksom. Ja då blir man lat direkt och bara sitter stilla .. eller stilla har jag inte direkt suttit men ja ni förstår va jag menar. Plus att jag denna sommar velat hitta på saker med min finaste Melvin då han uppskattar det oerhört mycket! Han älskar att få vara med att få göra saker. Han springer där och skriker nöjt!  Ja det blir lite tråk snack nu då jag har haft tråkigt hela kvällen. Jag bjöd hit Linda och Marlon på middag så vi fick se lite andra ansikten idag. Sen när jonas kom hem va det jag som gjorde alla godis sugna och stack ner till ica för att inhandla godis till moster Janeth, mormor Hjördis och min stora klump Jonas!


Jhag höll mig faktiskt rätt bra och tog mig några chips bitar och ett glas loka. Nej nu svamlar jag.. men iallafallså börjar skolan imorrn och det känns så där då jag inte är nöjd med Melvins dagis. Han känns inte trygg där men va gör man. Men det är nog bara upprop imorrn så när jag är klar sticker jag direkt och hämtar upp odågan så vi kan ta oss en promenad hem mot tyresö sen.



Nä nu ska jag sluta svamla.. men vi höres en annan dag .. förhoppningsvis med lite roliga bilder. puss på er


just det.. en liten trettioårs fest kommer snart.. just nu har jag bara en jävla massa att göra!!

Av Jenny - 15 augusti 2010 13:40

Igår kväll va ju Melvin rätt grinig som sagt och jag förstod rätt fort att han inte va i sitt friska tillstånd! Att han alltså höll på att bli sjuk. Mycket riktigt, han har varit kokhet i natt och snorat så in i norden. Sovit har vi inte gjort mycket då han fått panik varje gång han skulle andas in eftersom han ingen luft fick min lillla prins!!


Feber och snorig är han alltså här borta i tyresö men ändå ska han klättra upp och ner på precis allting. Springa o kramas o pussas... med sin snoriga snok är det bästa som finns!!

 

Här är han för ett år sen lika sjuk. Min fina prins!! Men håll nu tummarna att det bara är dagis baciller som spökar o inte hans vanliga otur med massa sjukdomar!!


Nä nu ska även jag gå och vila lite då natten va hemsk. Mormor står och bakar bullar.. mm smaskens hehe.. puss på er

Av Jenny - 15 augusti 2010 13:36

Till min fina fina SOFIE SUNDBERG som tog en tredje plats där borta i USA!!!! Jag är så stolt över henne då jag har följt henne i några år som en vän och lite i hemlig het.. ett fans haha.


Du är super fin och så jävla duktig. Jag har inte den där karaktären vad gäller mat och diet så jag håller mig utanför den. Kanske någon gång kommer jag kunna sköta mig men inte när jag måste. Så jag står och tittar på alla andra duktiga!! Sofie du är grymt duktig!!!!!!

 

Här träffar Melvin sofie för första gånger nere i göteborg. Det är för ett år sen faktiskt!! Han va trött o grinig där.. men tyckte ändå om att få vara i Sofies famn!!


Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards