Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Jenny - 31 augusti 2010 10:16

Hallå på er våran natt gled förbi ljudlös o med massa sömn. I morse kl sex va det inte melvin som vaknade utan Jonas, han ville även vara snäll o diska åt oss så där kl sex på morran. Det är verkligen jätte snällt o gulligt men alltså när killen sätter igång o diskar så slänger han besticken han slamrar med alla tallrikar alltså helt ärligt så vaknade nog hela hus 25 upp;)! Jag och vaknade med andra ord men vi låg kvar en timma o bara mös. Nu till rubriken alltså min lilla fis gillar att testa alla i hans omgivning ju argare de blir desto roligare. Den roligaste han tycker att reta är nog moster, kastr han mat ja då är det på moster haha. Men sen är det moster han hellre är hos vissa gånger går hon även före mamman. Ett exempel på hur han testar kan jag vberätta då det hände senast i morse. In mormor har nå tv sladdar som är väldigt ömtåliga som melvin absolut inte får röra men idag när jag tittade bort en sekund hamnade han där. Första gången då sa jag snällt och lugnt. Melvin du får inte leka med sladdarna för tvn kan gå sönder så tog jag bort han. Han gick tillbaka i började leka med sladdarna. Då sa. Melvin jag sa nej o tog bort han. Ungen gick tillbaka o vet vad ni gjorde vad. Då höjde jag rösten o sa ajabaja, han gick bort själv. Men sen ja han gick tillbaka men började peta millimetervis nära sladdarna, han höll bara fingret där riktigt nära o tittade på mig. Jag ignorerade eftersom att han höll där va ingen fara. När han inte fick en reaktion började fingret sakta men säkert röra sig mot sladdarna och när han nästan petade på sladdarna och tittade på mig sa jh. Du får inte röra. Då tog han bort fingret dit han hade innan. Ja så höll vi på ett tag men fy skam den som ger sig!!! Haha det är faktiskt roligt för han är så söt när han försöker.Nu ska vi träffa farfar för en lunch sen tar vi oss till nya dagiset för ett samtal

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards