Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Äntligen hemma

Av Jenny - 1 september 2008 20:46

Hejje. idag har jag haft en lååång och trevlig dag. Jag kom äntligen fram till jobbet och det kändes så skönt, alla barn blev så glada sprang o hoppa på mig. tyvärr så har jag ju inte min bästa balans nu av all yrsel o så. Så jag fick säga åt de lite på skarpen. Men då ville de sitta o gosa lite. När vi va inne så hade jag nog sex ungar i knät o några som drog i håret o skulle göra päta(fläta). Jag har verkligen saknat barnen när jag varit borta de är helt underbara och jag tror nog de har saknat mig med. Så det är ju skönt att man är omtyckt. Men det va ju en annan sak om hur jag mådde på jobbet, jag tror inte jag va redo för det fy fan va jag mådde dåligt på jobbet. Den där jävla fucking yrseln kom igång igen o jag blev helt svag. Min arbetskollega tyckte jag va blekare än vanligt och att jag inte va mig själv. nej jag va fan helt slut och borta ihuvet! Det är inte kul att jobba då, tålamodet är inte riktigt långt när man inte mår så bra. Så jag vete fan va jag ska ta mig till. Jag blir så lack på de där jävla läkarna för de gör ingenting. Jag ska dit igen imorn men vet inte va jag ska göra där. Ska de gissa sig fram till andra saker nu istället bara för att kolla upp mig???!!! *Jaja det blir säkert bra till slut det är bara väldigt tröttsamt. Mycket svordomar. men det får bli så ibland.Efter jobbet gick jag hem och läste ut den andra boken jag börjat med. 

Sen kom jonas vi halv fem tiden efter träning. Vi va ju bjudna på middag i mina gamla trakter, the hoods, Tyresö! Mamma från göteborg är nämligen o hälsar på och tyckte vi skulle få mamma mat. Så vi drog hem till syster yster, marlon, kjelle kriminell och mamma. Det va jätte trevligt. Linda va lika irreterad som jag. JAg har ju som sagt veckan innan mens och allt som jonas säger är fel. Men annars va hon super glad!  Men marlon ärligt jag blev lite glad att se han, han skrattade!!! Men sen började han att grina igen så jag kände igen han.  Han är såå rolig, han slog i huvet i bordet o vi råka skratta  o då istället för att bli lessen så fortsatte han med flit och slå huvet i bordet. så jag tror han kommer att bli komiker som vuxen, eftersom han gillar att göra så man skrattar!! 


Jag har så mycket i huvet nu faktiskt för jag har ju inte skrivit av mig på hela dagen!! Men nu bara för jag skrev det där så tog det stopp i huvet på mig. haha.

Jag ska iaf lägga mig och läsa min nya bok nu, ja jag älskar att läsa. spec verkliga händelser om barn! godnatt kram till er allihop..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards