Direktlänk till inlägg 2 september 2008

helvete

Av Jenny - 2 september 2008 11:17

Ja då r man hemma igen då. Håller på med luncen som blir med kassler och massa grönsaker och pasta. väldigt gott! Jaja nog om det. Hur det gick hos läkaren? ja det ska jag nu tala om. Jag kommer in till dr per gunnar idag. (tredje läkaren för detta). Han frågar massa saker o så. Sen får jag gå och göra ekg alltså kolla hjärtat. oki tänkte jag. yrsel och tryck i huvet kanske har nåt med hjärtat att göra. När det va klart fick jag lydigt gå in i hans rum igen. Allt såg oki ut. Då kom han på en sak. som han hade GISSAT sig till. Ja det kan vara  blodtrycksfall när du reser dig upp. (vi hade kollat blodtrycket det va helt perfekt). oki sa jag. men jag har så hela tiden inte bara när jag ställer mig upp. jag har så när jag står sitter. Då såg han lite fundersam ut. sen kom han på en till sak (gissandes). Det kunde vara att jag inte har tränat på ett tag nu. Då blev jag arg o så sa jag. nu är du den tredje läkaren jag träffar här på samma vårdcentral och för samma symptom. Jag har inte tränat för att jag blev snurrig i huvet. och jag har haft längre perioder då jag inte tränat och jag har inte blivit snurrig då. Så nej jag tror int edet här har med min träning att göra. Ni bara gissar er till saker. jag vill VETA vad det är för jag vill itne vara så här mer och jag vill inte vara hemma från jobbet! då blev han förvånad. ojda den här lilla flickan kunde bli arg. Sen sa jag. ja jag har yrsel och tryck i huvet. det kan itne vara nåt med öronen lr huvet då. nej det va inte såna symptom. nähä tänkte jag. men såsa han. ja men hjärtat va de tinteiaf. det va väl skönt o veta. haha då sa jag. men jag har inte ens haft den tanken men det är säkert jätte bra att veta. 

 Sen hade han nå mer att gissa på så jag fick en ny tid istället undra va de ska hitta på då ra. alltså jag orkar inte. o så ville han att jag skulle vara hemma den här veckan men skit på dig gubb jävel det tänker jag inte!!!! FAttar ni att här i sverige får vi billig vård men vilken jävla skit vård sen då. Ja så det blir ett mysterium litet tag till va det är för fel på mig som ni förstår. 

Nu ska jag äta sen kolla lite glamour  haha ja glamour. mormor har lärtm ig att följa det när jag kan! Ikväll blir det middag hos jonas kompis adde med fru och barn. väldigt trevligt för de är skojiga människor. så vi hörs väl lite senare kanske. puss och kram

ja dålig med bilder har jag varit de här dagarna men fan man pallar inte vara på topp hela tiden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards