Direktlänk till inlägg 11 september 2008

gomorron

Av Jenny - 11 september 2008 07:20

Alltså ärligt haha jag är fan trött av mig, vet ni när jag somna igår?? men ärligt vet ni?? nej klart ni inte vetn i va ju inte här. Men jag somna strax innan nio iaf, Jonas tyckte det va lite tråkigt men ibland blir det så lr va säger ni. Idag tillät jag mig ta en sovmorron utan promenad tänkte att det ska vara min vilodag idag!! Skönt. Hm men då fick jag uppdraget att storstäda hemma, fan det är ju både tråkigt och jobbigare än att träna.. MEn jag får le o se glad ut bara. Jag har sovit bra inatt men shit va jag har drömt. Hahahaha jag drömde att jag va ngns beskyddare o det fanns spöken i tyresö(mina gamla trakter). De flesta försökte fly från tyresö men jag och de som jag skulle beskydda va med mig o vi skulle rädda oss från alla spöken hahahhahaha sluta skratta nu. SEn när vi sprang shit va jag kunde springa o hoppa helt sjukt, men senvakna jag. Nu sitter jag här med min frukost o bara tar det hur lungt som helst, ingen stress idag nämligen bara soft!!

Så får vi hoppas att jag får träffa min Maija idag då, jag ska iaf in till stan o köpa en tröja åt min vän anca från göteborg. Den finns på footlocker och den affären finns inte i göteborg så då får jag ta mitt arsle in dit där alla människor springer på varandra o bara är allmänt griniga och tjuriga. Men jag räddar de med mitt leende... 

Just ddet igår fick jag gå utan attlåsa dörren för ajg hitta inte mina nycklar, katastrof va jag är virrig. Mensen när jag kom hem så hitta jag de.. de låg i min väska. hahah nu tycker ni säkert jag är hur knassig som helst. men det är jag det.!!

Ha enunderbar dag. kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards