Direktlänk till inlägg 11 september 2008

hallå såå

Av Jenny - 11 september 2008 17:56

Nämen hej alla glada. idag har jag haft en toppen dag på jobbet, mitt tålamod har verkligen varit på topp eh inte .. fyfan va arg jag blev idag, barnen va fan tjuriga o trotsiga hela bunten!!1!!!! HAhaha så arg ja det blev jag många gånger idag.. Men fan det är skoj ändå, bäst är det när vi är ute med våra heta  dagis kläder hahahah.. Nej idag längtade jag hem många gånger ska jag tala om. Men sen när jag sluta då fick jag äntligen träffa min Maija och hennes fina stella.. ja stella. haha nej hon va sååå söt.. O min Maija henne har jag saknat kan jag tala om hur mycket som helst!! Äntligen maija!!! Maija följde med upp en stund hos mig o jonas som den försäljaren han är sålde på henne nåt från proteinkungen söt han är. Men hon köpte en present till sin Jimmy så han får växa lite när han sätter igång o tränar!! O maija hon själv fick provsmak på både brownie o cookie. Hon o jag delar det där med att vara gottis grisar nämligen. Nej det va verkligen skoj o få se de två!!! Nu sitter jag här o har lovat o städa så det är väl bara att sätta igång då.. jippi!!!  Puss på er sötnosar Jag kommer väl in lite senare..

Bild ett Jag med mina heta dagis kläder

bild två Maija med Stella

bild tre Stella haha när hon är väldigt trött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards