Direktlänk till inlägg 12 september 2008

utmanad

Av Jenny - 12 september 2008 16:46

Men fy fan linda.  jaha då har snorungen gått o utmanat mig då. Va fan ska jag skriva egentligen. hahah det finns väl inte nå rolig om mig heller. ja men jag försöker då.

Jag utmanar:Sofie, kusin milla och emily



De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1 Ja jag kan ju börja med att säga att jag har gjort alla möjliga tester nu när jag varit  vuxen ålder. Och jag har väl ngn sorts ADHD med massa energi. MEn i nyktert tillstånd är jag absolut inte aggressiv utan nästan världens snällaste.


2 Då kan jag fortsätta från ettan, att när jag dricker alkohol ja då är jag absolut inte världens snällaste. komme rdet fram ngn kille jag inte känner o ska prata med mig kan han få en smäll, men oftast en döda blick så de försvinner.


3 Jag är faktiskt lycklig för första gången i mitt liv.


4  Jaha va ska jag ta upp nu då. JA jag är en sån godis råtta, är jag godis sugen o itne får nå sött i mig då kan jag bli ganska så tjurig. Måste ha godis till hands.


5 Jag dansar alltid framför spegeln när jag är ensam hemma lr ensam inne på gymet. håller på o ålar mig o tror jag är hur sexig somhelst.


6 sjunger i duschen gör jag oxå. eller jag sjunger hela tiden vart jag än är. så fort jag hör en bra låt. Speciellt på morron promenaderna, haha folk tror jag är helt galen för jag går där o sjunger o dansar.


7 JAg saknar att vara nära min syster. hahaha inte nå snuskigt nu. utan jag saknar att kunna vakna en morron o bara gå över till henne. D du linda!!


Oki kanske inte världens roligaste saker o veta. men fan jag fick total stopp ihuvet., men ni får ju veta så mycket roligt om mig varje dag.. puss puss

 
 
Ingen bild

sofie

12 september 2008 18:47

eeh höörrö jenny.... du dansar även när du inte är ensam, påklädd eller ej liksom... :P

 
Ingen bild

jenny

12 september 2008 20:48

haha det är fan sant

 
Ingen bild

Milla

12 september 2008 21:33

Du kan ju inte utmana lilla mig..känner ju bara till dig o syrran din som bloggar så d va rätt ojuste att göra så mot mig. hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards