Direktlänk till inlägg 19 september 2008

en rolig sak

Av Jenny - 19 september 2008 06:19

HAha igår när jag skulle somna så låg jag o tänkte på gamla tider en stund. ja jag kan bli så där sentimental ibland. men det här är absolut inte nå gulligt o mulligt utan det här är nog lite snuskigt faktiskt men iaf


JAg skulle åka till uppsala med tåget på en söndag så jag är på centralen rätt tidigt, innan de öppnat biljett stationen iaf. Så jag tänkte gå o sättta mig ngnstans men hela jävla centralen lukta nå för jävligt äckligt. Alltså riktigt riktigt äckligt. Men jag tänker inte mer på det för i sthlm kan det lukta ibland hehe. Men jag sätter mig på en bänk iaf precis utanför biljetthallen o sitter där tills de öppnar. Sen när de öppnar reser jag mig upp för att gå o beställa biljett. Men så känner jag mig lite hm va ska man säga ja lite fuktig på byxorna så jagkänner men det känns inte nåt. Så tar jag handen till näsan (jag ska alltid lukta på allting) O för i helvete va det luktade. jag började nästan gråta för hela den stanken som luktar inne på hela jävla centralen finns på mina byxor.jag kolla på bänken och den va lite gladdig.  Fy fan fy fan tänkte jag.  JAg sprang in på mc donalds toalett och skulle försöka  tvätta av mig den värsta lukten. usch va jag mår illa nu för det luktade verligen äckligt. 


DEt gick itne så jävla bra för mig. Men jag gick tillbaka o skulle beställa min biljett så jag står där ikön med några. och det luktar fortf i hela centralen. Men sen börjar det bara lukta starkare o starkare. Så jag undrar om det är jag som luktar. Men då ser jag människan. ooo jag spyr nu. ahaha. men jag ser han. O jag kan lova dig att det jag suttit i vill ni inte veta va det va. fy helvete va äckligt. Det står en kille bakom mig o undrar om det är han som luktar haha då sa jag men ser du itne här brevid oss. ojda sa han. Alltså människan hade nog två veckor gammalt bajs o kiss ibyxorna och det hade jag suttit i fattar ni . fy fan jag höll på  att spy där på stälelt. men ajg klarade mig. fy fan va äckligt. kan ni fatta hur det luktade??? 


Sen sprang jag till tåget och tur somtur hade jag träningskläder medmig så jag gick in på toaleten och bytte kläder. De där jeansen har jag inte kvarlängre. hahaha Erkänn det va äckligt


Nä nu ska jag ut o promenera lite granna puss på er.. ja jag har sovmorgon idag men jag kan itne sova längre

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards