Direktlänk till inlägg 19 september 2008

gubbjävlar är så äckliga

Av Jenny - 19 september 2008 07:53

Nu ska jag berätta om gubbsjuka äckliga gubbar.. De som känner mig vet att jag bor just nu på en byggarbetsplats för det ska komma massa nya hus här utanför. Och då är det ju massa byggare alla vet att de är rätt snuskiga men de som varit här har varit väldigt oki och jätte trevliga, polacker!!!!! Men nu verkar det ha kommit massa nya gubbar, svenska!!!!!!!! JAg blir så lack haha som jag skrev i min utmaning att killar ska absolut inte komma fram till mig när jag är onykter men de ska absolut itne äckla sig när jag är nykter heller.


Men iaf, förra veckan när jag skulle till jobbet så hör jag ngn äcklig gubbe säga kss kss som efter en katt när jag gå rdär. då skriker jag åt han. ÄCKLIGA JÄVLA FITT GUBBE!  Sen har de inte gjort nå mer och jag har inte sett de heller för den delen! Men imorse när jag skulle ta min moron promenad. då ser jag de. Jag går förbi de o de säger nåt, jag trodde de prata med varandra men i efter hand så tror jag de sa nåt till mig. 


För när jag kommer hem igen så står de utanför mig port o håller på med nåt, mitt hus är oxå ett byggprojekt nämligen. Så säger de kss kss igen. o fy fan va lack jag blir.


Så jag går fram till de o så säger jag. 

"Det är jävligt äckligt när ni håller på så där, jag bor här och vill känna mig trygg!!! Jävligt äckligt" de tappar hakan och står tysta men sen ska de spela tuffa o säger (det står en stor grävskopa där oxå) och pekar på den. "Den står still" vadå den står still??? tänker jag. Så säger jag  "jävla äckliga gubb jävel" Sen gick jag in i porten. JAg knackar på grannen och hon tycker det är oacceptabelt. så jag ringer NCC och klagar hon tyckte det va väldigt jobbit. Alltså oki om det varit i stan då vet man att byggarna är så där jag vet det oxå och brukar itne bry mig. MEn här, jag bor här. JAg går där ute varje dag flera gånger oxå. och de står där varje dag eftersom de jobbar där. Ska man itne visa lite respekt då????? Överdriver jag??


Nu ska jag äta frukost jeho. puss puss

 
 
din syster, the one and only

din syster, the one and only

19 september 2008 09:31

Vadå den står still? Som hans hjärna eller? Ser du honom där en gång till tycker jag du ska ringa NCC igen och kräva att han inte ska jobba där.

http://linda135.bloggagratis.se

 
kanske inte en riktig Olsson trots allt

kanske inte en riktig Olsson trots allt

19 september 2008 13:27

haha, det där är SÅ Olsson.
VÄRLDENS temprament.
Hade det varit jag som råkat ut för det
hade jag på sin höjd dragit en djup suck.

http://brallan.bloggagratis.se

 
Mauricio

Mauricio

19 september 2008 16:18

Nä men Hej!! Råkade hamna på din blogg!! Läste lite.....det händer alltid massa saker! hehehe Bra att du ringde!! :)
Sköt om dig!!

http://www.mauriciodeltoro.se

 
Ingen bild

nynnyn

19 september 2008 18:18

Mauricio. haha du vet ju hur jag är, en tuff jävel mohaha. kram på dig

Malin, nej du skulle fan bara sucka o tro de skulle fatta, men i vissa lägen måste man vara den tuffa.jeho så en riktig olsson är du itne men du är ju trots allt bara adopterad.
Ja linda jag ringde igen till de. mohaha

 
den lugna, harmoniska människan

den lugna, harmoniska människan

19 september 2008 21:23

Mm... mja, ni säger det. ni två.

Det finns nog en större baktanke med att ni två inte färdas bland oss alla andra i trafiken... ni skulle hänga på tutan 24/7.

http://brallan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards