Alla inlägg under januari 2011

Av Jenny - 15 januari 2011 16:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 15 januari 2011 07:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 14 januari 2011 22:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 14 januari 2011 22:14

Hallå på er där ute! Igår blev det träning innan skolan med fina Ullis. Ryggen blev pressad och det va skönt!


Jag va dålig och hängig efter det.. MEN tog mig ändå ut till sickla vi halv sju tiden igår kväll för att fira fina Frida! Jag kom dit.. förväntade mig att bli emot tagen av födelsebarnet så jag klampade in där på bowlingen i sickla o va överlycklig över att inte vara försenad.... Jag va ensam!!! INGEN annan hade kommit.. haha känn mig blåst typ.


Men till slut kom de och vi fick oss en härligt rolig kväll. Jag blir så glad när jag träffar mina gamla vänner, jag fattar inte varför jag alltid låter det ta så lång tid mellan gångerna man ses liksom! Min älsta vän från gänget igår va nille pille.. Neuman..

 

sen va det ju min lilla Frida som fyllde år

 

O resten ja de får ni bara njuta av att titta på här i bloggen..

Vissa trodde de kunde bowla och andra kunde bowla... mohaha

       

Den sista bruttan här kan jag stolt meddela er att det är Melvins blivande svärmor!! han kommer ha en tuff morsa och en tuff svärmor.. stackarn. Hon va grym på att bowla.. absolut!

     

Jepp vi komma i från tyresö, tyresö!! Haha där får man bete sig nästan hur man vill..

   

Petra dä ruppe ja hon posa så fort kameran kom upp. Bowla.. ja det får ni fråga henne om hon kunde.. mohaha..


Kvällen va helt underbart rolig. Maten va väl inte den bästa men den gick ner och vi alla blev mätta. Frida va väl lite orolig över att jag och Therese(Melvins svärmor) hamnade bredvid varandra men det gick bra sörrni.. Vi pratade nog lika mycket båda två haha..


Efter bowlingen va neuman och syskonen du puy så bussiga att de körde hem mig upp till finnberget!!


Tack för en underbart rolig kväll!!!!


Av Jenny - 13 januari 2011 17:12

Så fyller även Frida år detta år.. idag är det den dagen då det är hennes dag!!

 

Grattis fina tjejen!! Vi syns om en stund där borta i sickla.. du ska bli såå firad av oss alla.. puss

Av Jenny - 12 januari 2011 20:54

För att ni ska förstå vad jag menar med att Melvin tycker om att stoppa ner saker i springor.. Så tog jag en bild idag på vårat element!! Vårat element som vi plockade ur saker ifrån igår.. eftersom vi letade efter kortet!

  Den här bilden är från i morse.. och redan hade han hunnit stoppa ner en jävla massa saker!!! Kortet från boxen försvann även idag men det hittade jag på vanliga stället .. under boxen!! Han är verkligen busig min kille!!


Träningen idag blev ben.. de dog.. nu ligger jag i soffan och bara låter de dunka och värka haha.. puss på er

Av Jenny - 12 januari 2011 20:51

Jepp idag är det min mosters födelsedag och jag vill hurra för henne.. hurra hurra hurra haha.. puss på dig moster!

 

Av Jenny - 12 januari 2011 20:31

Eller det är inte vinterns fel! Varje år har sverige vinter, varje år vet vi att det kommer bli vinter. Men varje jävla år så är stockholm helt oförberedd på vintern och det blir kaos, riktig jävla kaos. Bussar slutar att gå, tågen slutar att gå, vägarna är omöjliga att ta sig fram på om man inte har en stor jävla bil.


Jag älskar att gå, tycker det är så jävla skönt och jag tycker om snö!! MEN när trottoarerna inte blir plogade utan de blir nå jävla avlastning åt snön på vägarna o när gångstigarna inte blir ordentligt plogade. De blir plogade så man kan ta en fot i taget..


Ja då hatar jag att gå!! hatar det!! Då tar jag mig till bussen, bussen går här uppe från och den går nedanför backen. Men eftersom de inte har plogat på trottoaren så måste man gå mitt i vägen och att gå mitt i vägen med en vagn.. där ens käraste skatt sitter. Ja då känns det rätt riskabelt att gå mitt i vägen, speciellt i en brant backe som är rätt krokig och svängig.. Så jag väljer att ta bussen uppe från berget, den bussen som går en gång i timman.  Vi mammor och pensionärerna är rätt beroende av den bussen!!


Idag kom inte den bussen!! Den kom inte.. och idag va en dag då det snöade rätt kraftigt här borta i nacka. bussen här ifrån går 8.48 jag och Melvin är alltid där halv för att hinna leka lite innan bussen kommer. Vi va där halv även denna dag, hållplatsen fylldes på med folk och vi väntade. Melvin lekte med sin vän Lennon. Vi mammor och pensionärerna väntade.. sen fortsatte vi att vänta. Klockan blev nio, jag tänkte att den nog bara är lite försenad så vi väntade lite tilll. Till slut så tog vi allihop vårat pick och pack och drog. En gubbe hade itne ork att gå ngnstans så han gick hem, stackarn!!! Vi andra gick ner för backen för att vänta på en annan buss.. den går inte dit vi ska man får byta. Melvin.. ja han va blöt och kall om händerna. Vi kom ner till andra bussen och jag ringde sl. Frågade vart våran buss hade tagit vägen. De visste inte och skulle kolla lite. Bussen hade åkt, den va 9 minuter försenad bara. Då sa jag. NEJ den har inte åkt och den har inte kommit!! Vi som stod där gick därifrån kvart över.. bussen har inte kommit.. Då sa han i telefonen att, ja bussen kanske iten kom fram till hållplatsen om det va dåligt plogat.. ja men du lilla killen. hållplatsen jag stod på är en änd och start hållplats. .


Ja det gick inte att prata med killen i andra änden så jag tackade för mig. Melvin va jätte ledsen och kall.. men vi va ju tvungna att fortsätta.. Vi kom fram till slut o Melvin va lite glad när jag lämnade han!!


Men jävla bussar.. det va den där 469 igen.. De måste ha problem på riktigt!!!! Jaja alltign gott o slutet gott..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards