Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Onsdag

Av Jenny - 11 januari 2012 23:04

Onsdagar är inte min dag och har aldrig varit men ändå så gick denna onsdag rätt ok! Jag vet inte alltid men de flesta onsdagar har jag huvudvärk och är tjurig. Det kan bero på att jag inte brukar ta mina promenader på onsdagar för jag börjar sent och har tagit sovmorgon.. KAN vara.. Men idag gick dagen faktsikt rätt ok och jag va glad hela dagen igenom hehe.


Onsdagar är en dag jag slutar sent, det betyder att Jonas hämtar på dagis och då brukar jag träna efter jobbet. Hur skönt som helst att inte behöva stressa utan bara få göra exakt vad jag vill i vilket tempo jag vill. Idag bokade jag träff med min fina vän Tess. Vi träffades på hötorget för att träna av oss lite energi. Vi är bra för varandra inne på gymet, vi puschar och peppar! Ingen sänker vikterna utan vi kör på!! Idag gick träningen jätte bra. Det blev tre övningar rygg, två axlar, två biceps och två triceps. Vi avslutade passet med att köra plankan.. vi DOG!!!!!! Fy fan va den där plankfan tar livet av en. MEN härligt skön är den efteråt när man har ont in i revbenen haha.


Efter passet tänkte jag ta ett kort på oss två.. jag tror att man kan se på kortet hur mycket jag skakade efter passet

 

suddigt hahaha. Nu ska jag berätta en händelse för er.. eller det är några händelser. MEN jag har blivit förvirrad!!!

I förrgår efter att jag hämtat Melvin på förskolan så känner jag mig lätt som att jag har glömt någonting. Jag hade glömt min handväska på Melvins avdelning. Idag när jag skulle lämna Melvin och sen satt på bussen mot jobbet kände jag den där lätta känslan igen. Jag hade glömt min matlåda under vagnen!!!


Jag tänkte jaja sånt händer. Men idag.. Efter träningen idag och vi ska gå in och duscha så ska jag öppna mitt skåp. Låset va mot min förfäran öppet, jag öppnade skåpet o skiten va tomt!! Det va TOMT!!! jag kände inte riktigt den där paniken man kanske ska känna. Men jag gick till första bästa anställd jag hittade och berättade situationen, att mina saker blivit stulna. Killen såg mer panik slagen ut än mig. Han skulle hämta en kvinnlig kollega då han inte riktigt kunde gå in till tjejernas hehe. Jag går in till Tess igen för att ringa jonas och be  han spärra allt han kan spärra, INNAN det är försent!


Jag går in till Tess och jag hör henne säga. Men Jenny, hjärtat. du hade låst fel skåp.... men skojar du.. Ja då har jag satt låset på ett skåp och lagt mina saker i ett annat. haha nu har det hänt tre dagar på raken. Är det dags att börja bli orolig?!  klara blev vi iaf och vi drog mot gallerian för en pasta middag!!


TAck för idag fina du!!

Väl hemma har skakningarna lagt sig

 

Nu är det jag som alldeles strax ska gå och lägga mig. Vete fan om jag pallar upp klockan fem imorrn bitti för en promenad, det återstår att se!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards