Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Jenny - 14 januari 2012 08:13

Gomorron lördag. Natten har varit hemsk.. Melvin har vaknat varje jävla timma för att fråga efter den  där jävla nappen! Nappen, man borde hitta på en uppfinning som gör så att ungarna kan hitta skiten sjävla! Hans händer har varit imitt hår hela natten, han har verkligen snurrat in de i håret och vaknat om jag tagit loss händerna. Han har även en tendens att ha tårna i mina trosor precis vid tros kanten. Han gräver i rygg och ben tills han kommer rätt!! Hans tånaglar är klippta men ändå jävligt vassa!!!


Så jag är trött!! Igår körde jag ett tabata pass här hemma som tog hårt på min rygg.. skönt hårt alltså;)! Eftersom Melvin är magsjuk kommer vi inte direkt någonstans och han kan ju inte direkt vara på minisats. Jonas har jouren så jag är själv. Träna bör man annars dör man är mitt motto! Eftersom denna vecka har gått i latmaskens tecken så får jag köra på nu i helgen. Så idag blir det detta pass, ja faktiskt alldeles strax efter frukost:)! Någon som är med mig?!


För om en liten stund kör jag. Sen är det faktiskt vi som går ut på gården och får oss lite frisk luft helt enkelt.. här inne med alla baciller kan man ju inte vara en hel dag!


Puss på er!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards