Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Jenny - 9 januari 2012 18:02

Hallå.

Det kändes bra att vara tillbaka på jobbet idag men helst av allt hade jag nog ändå velat vara hemma med min prins och hittat på nå skojigt.

Det va planeringsdag idag, jag själv tycker att vi kom rätt långt:)! det blir en bra termin detta. Jag arbetar med helt underbara tjejer och vi tycker och tänker rätt lika så detta kommer att gå super bra. Imorrn kommer alla barn tillbaka efter massa ledigt och de har varit saknade!


Melvin, han fick byta avdelning idag eftersom att han har blivit en stor kille. Jag va väldigt nervös hela dagen och ville ringa för att kolla hur det gick men ingen svarade haha. Det har gått jätte bra! De hade fått applåder när de kom in i nya rummet av de andra barnen. Fått gå och hämta sina lådor för att flytta på de själva. Han har fått börja med sin kompis Charlie så ingen är väl mer lycklig än Melvin just nu!


Det känns bra och jag håller tummarna på att det blir bra eftersom det varit dåligt så länge nu. Vi sitter här hemma och tittar på filmen bärgaren. När Jonas kommer hem är det jag som sticker iväg mot gymet för ett cardio pass.. jag har på riktigt verkligen lust med det.. haha eller inte! Men träna bör man annars dör man.


Puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards