Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Jenny - 5 januari 2012 05:30

Hallå.. Det va ju ett tag sen! Det har inte direkt kliat i fingrarna efter att få blogga MEN lite har jag saknat det;)! Jag har inte riktigt bestämt mig för att börja igen men hade lust just nu att skriva ett inlägg och man ska ju göra det man känner för har jag fått berättat för mig!


Om Jag börjar så blir det mest om min träning självklart lite om mina grabbar här hemma med eftersom familjen min vill gärna höra om och få se Melvin.


Träningen rullar på och jag har nu ett mål som jag ska försöka mig att komma fram till, inte jätte likt mig att sätta mål för när jag måste nåt ja då brukar det oftast gå och skogen. Men eftersom jag älskar min träning och att må bra i kroppen så ska det nog gå bra det här!


Melvin mår bra, han växer så det knakar. Trotsar varje dag men det är ju bara att le men skrika inombords så blir det bra till slut haha.


Jonas, han mår bra han med och vi har alla tre nu mycket mer tid tillsammans då jag har gått ner i tid från arbetet. Så jag löser oftast min träning innan hämtning eller efter lämning. Sen har vi kvällarna tillsammans vilket underlättar för oss alla tre!


Men nu får vi se vad som händer här inne på bloggen framöver, man ska ju ha tid oxå.

 

Ha en bra dag nu, kram från mig:)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards