Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Gomorron..

Av Jenny - 3 maj 2010 06:58

idag är det måndag. Jag brukar gilla måndagar, för då får jag komma in i mina rutiner igen o allt går fint framåt! MEN jag gillar inte denna måndag, jag gillar nog inte denna vecka överhuvudtaget. Jonas har jouren. 


När Jonas har jouren då kan jag oftast inte träna, jag kan inte sova, jag kan inte göra någonting själv överhuvudtaget. För han kan få jobb o måste sticka direkt!! Efter denna vecka ja då vill Jonas gärna prioritera sin träning eftersom det inte blir så mycket träning under veckan med jour. då blir det ännu en vecka som jag blir rätt mycket ensam. Haha jag hatar det. För jouren medför sig två nästan tre äckliga veckor!! Ja en vecka i månaden är som den ska. Men men.. Nästa vecka blir det andra bullar för då får han inte prio sin träning utan han ska prio min träning haha.


Jaja men vi är glada ändå jag och Melvin vi vaknade upp kl sex rätt pigga. O nu sitter vi här o tittar lite på tv. Jag funderar på om jag ska ta mig en morron promenad ner till ica kvantum för att inhandla lite god frukost o lite mat i olika former.. Men vi ser .. Eller så stannar jag bara hemma o går runt så här hela dagen

  

Måste bara säga en sak. Att ta sig ngn stans med en fis kan vara rätt jobbigt iaf när det tar en jävla lång tid att ta sig. När det sen finns bussar som stannar utanför hemmet och dit man ska ja då är allt så mycket enklare o det är gratis. Nu har Melvin även börjat ogilla att åka buss o jag måste muta han med allt möjligt. Det är hemskt för han skriker Från det att vi åker tills vi är framme. Han sitter och pekar på dörrarna hela tiden och säger "aaaa". Han vill alltså ut. Då vi ska gå av ler han med hela ansiktet och har totalt glömt bort att han va ledsen alldeles nyss.


Alltså tycker jag det är jobbigt att åka buss och skit med han för så roligt är det inte att sitta där med en skrikande unge. Så jag ja jag promenerar dit jag kan och det är hääärligt haha. 


Igår efter vi varit i solna och träffat Tess så släppte jonas av oss på odenplan där våran buss gårifrån. Han skulle på möte med proteinkungen. Jag tänkte shit. men vi hade en bullpåse i bilen som jag snabbt plockade med mig. Mycket riktigt jag fick ta fram tre st... mm jag ville inte att han skulle störa alla andra. NEJ han åt ju sjlävklart inte upp tre bulllar men han mosade de.. kastade . lite fick hani munnen.. haha ja va gör man inte med en unge som faktiskt INTE vill åka buss o skit.


Nä jag ska ta mig en promenad med grym musik. Men ska vänta lite tills Melvin blir trött o vill sova.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards